مطالب مرتبط:
تصویر دختر سردار سلیمانی در حال سینه زنی در بیت رهبر انقلاب
نیروهای انقلاب در شوک از دست دادن شهید رییسی نتوانستند انسجام لازم را برای حضور در انتخابات داشته باشند
تصویر شهید سردار سلیمانی در عروسی مهدی ترابی =
تصویری از شهید سلیمانی در مراسم عروسی بازیکن پرسپولیس +ویدئو
تصویری از شهید سلیمانی در مراسم عروسی بازیکن پرسپولیس + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 تیر 1403 ساعت 15:302024-07-13سياسي

شهادت شهید سلیمانی فرآیند توسعه انقلاب را در یک نقطه عطف نشان داد


شهادت شهید سلیمانی فرآیند توسعه انقلاب را در یک نقطه عطف نشان داد و این رخداد فقط مختص جامعه ایرانی و محدوده جغرافیایی ایران نبود.

- قم- عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شهادت شهید سلیمانی فرآیند توسعه انقلاب را در یک نقطه عطف نشان داد و این رخداد فقط مختص جامعه ایرانی و محدوده جغرافیایی ایران نبود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حمید پارسانیا ظهر شنبه در آیین اختتامیه سلسله نشست های ملت ابراهیم اظهار کرد: تحولات و وقایع عالم اسلام بسیار شتاب دارد و اندیشمندان نیز با این تحولات همراه هستند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: عظمت مساله شهادت امام حسین (ع) در پیامد آن بروز پیدا کرده است، چراکه عظمت مسائل در آن حادثه نهادنیه نیستند بلکه در هویت و آثار آن تجلی پیدا کرده است.

حجت الاسلام پارسانیا ادامه داد: رخدادهای انقلاب اسلامی هم از این قاعده مستثنی نیستند، برای مثال عظمت مساله شهادت شهید بهشتی و یارانش در تشییع باشکوه و تلاش های گسترده فرهنگی مردم تجلی پیدا کرد و به یک واقعه اجتماعی و فرهنگی تبدیل شد.

وی ابراز کرد: شهادت شهید قاسم سلیمانی فرآیند توسعه انقلاب را در یک نقطه عطف نشان داد و این رخداد فقط مختص جامعه ایرانی و محدوده جغرافیایی ایران نبود ضمن اینکه آیین نکوداشت او فرامرزی شد.


برچسب ها: شورای عالی انقلاب فرهنگی - شورای عالی انقلاب - انقلاب فرهنگی - انقلاب - شهید سلیمانی - شورای عالی - جامعه ایرانی
آخرین اخبار سرویس:

شهادت شهید سلیمانی فرآیند توسعه انقلاب را در یک نقطه عطف نشان داد

شهادت شهید سلیمانی فرآیند توسعه انقلاب را در یک نقطه عطف نشان داد