مطالب مرتبط:
اتباع کار دست مغازه داران جزیره قشم دادند
اتباع کار دست مغازه داران این جزیره دادند
عزاداران حسینی مهمان روحانیون یزدی
نوری: مجتبی حسینی جز بهترین مربیان ایران است
عزاداری در محرم سبب افزایش معرفت حسینی شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1403 ساعت 10:252024-07-20سياسي

پویش اطعام حسینی در جزیره قشم


رییس کمیته امداد قشم از پخت و اهداء بیش از 69 هزار پرس غذای گرم در قالب اطعام و احسان حسینی به نیازمندان و عزاداران این جزیره خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس کمیته امداد قشم از پخت و اهداء بیش از 69 هزار پرس غذای گرم در قالب اطعام و احسان حسینی به نیازمندان و عزاداران این جزیره خبر داد.

رضا تارک، رییس کمیته امداد شهرستان قشم امروز شنبه 30تیر، با ارائه گزارشی از پویش اطعام حسینی و احسان حسینی در دهه نخست ماه محرم امسال گفت: به مناسبت آغاز ماه محرم، پویش اطعام و احسان حسینی در سراسر جزیره توسط کمیته امداد با همکاری و مشارکت مراکز نیکوکاری، هیئت های مذهبی، دفتر ائمه جماعات ، گروه های مردمی و خیرین معزز شهرستان قشم اجرا شد.

تارک اظهار داشت: در دهه نخست ماه محرم سال جاری و در قالب پویش اطعام و احسان حسینی تعداد 69 هزار پرس غذای گرم پخت و به نیازمندان و عزاداران جزیره قشم اهدا گردید.

این مقام مسئول افزود: بر اساس آمارها و برآورد صورت گرفته، برای تهیه و تأمین مواد اولیه و پخت این تعداد غذای گرم در جزیره قشم اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 900 میلیون تومان هزینه شده است.

رییس کمیته امداد شهرستان قشم با بیان اینکه مردم شریف و مؤمن و خیرین نیک اندیش همواره در مناسبت های ملی و مذهبی با کمک هایشان به نیازمندان زمینه آرامش و رفاه این قشر جامعه را فر


برچسب ها: احسان حسینی - رییس کمیته امداد - کمیته امداد - حسینی - اطعام - نیازمندان - احسان
آخرین اخبار سرویس:

پویش اطعام حسینی در جزیره قشم

پویش اطعام حسینی در جزیره قشم