مطالب مرتبط:
این کشورها به پشه آئدس آلوده اند / هشدار درباره پشه آئدس
راه پیشگیری از نیش پشه آئدس و جلوگیری از ابتلا به تب دنگی
صید پشه آئدس در 5 استان
مقابله با پشه آئدس در استان بوشهر عزم و تلاش همگانی می ‎طلبد
تاکنون گزارشی مبنی بر وجود پشه آئدس در تفتان دریافت نشده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1403 ساعت 11:312024-07-18پزشكي

هشدار جدی مربوط به پشه آئدس در شهرستان قشم


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم با اشاره به اینکه یکی از مناطق آلوده به پشه آئدس در استان هرمزگان این شهرستان می باشد، گفت: از قشموندان خواستاریم تا هشدارهای مربوط به این مساله را جدی بگیرند.

- ایسنا/هرمزگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم با اشاره به اینکه یکی از مناطق آلوده به پشه آئدس در استان هرمزگان این شهرستان می باشد، گفت: از قشموندان خواستاریم تا هشدارهای مربوط به این مساله را جدی بگیرند.

یاسر مرادی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم اظهار داشت: کلید طلایی مبارزه با پشه آئدس از بین بردن زیستگاه این حشره است.

وی تاکید کرد: از بین بردن آب های راکد مانند آب زیر کولر، ظرف آب زیر گلدان، ذخایر آب در منازل، باغ ها و طرح ساختمانی، چاله های آسانسور در ساختمان های درحال ساخت، زباله های خانگی و ضایعات، برکه های آب، پساب های خانگی که در سطح محلات رها شده است، جمع آوری لاستیک های فرسوده و وارنه کردن قایق های بلااستفاده از اقدامات ضروری و حیاتی است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم با بیان اینکه گزش پشه به تنهایی منجر به بروز بیماری تب دنگی نمی شود ،بیان داشت: مردم نباید از گزش پشه آیدس دچار هراس شوند، بلکه با اقداماتی مانند بهسازی و پاکسازی محیط نسبت به کنترل وفور این پشه همکاری کنند.


برچسب ها: مدیر شبکه بهداشت و درمان - شبکه بهداشت و درمان - مدیر شبکه بهداشت - شهرستان - شهرستان قشم - بهداشت و درمان - شبکه بهداشت
آخرین اخبار سرویس:

هشدار جدی مربوط به پشه آئدس در شهرستان قشم

هشدار جدی مربوط به پشه آئدس در شهرستان قشم