مطالب مرتبط:
ناتو در خاورمیانه دفتر می زند / ناتو: ایران به جنگ روسیه علیه اوکراین کمک می کند و باعث طولانی تر شدن جنگ می شود؛ این کمک را محکوم می کنیم / تهران رد کرد
ناتو: ایران به جنگ روسیه علیه اوکراین کمک می کند و باعث طولانی تر شدن جنگ می شود؛ این کمک را محکوم می کنیم / تهران رد کرد
در جنگ اوکراین، پهپادی در اختیار روسیه قرار ندادیم
ادعای سی ان ان: خنثی شدن توطئه روسیه برای ترور مدیر شرکت آلمانی ارسال سلاح به اوکراین
سازمان ملل خواستار خروج روسیه از نیروگاه اتمی زاپوریژیا در اوکراین شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 تیر 1403 ساعت 15:302024-07-12بين الملل

سفیر روسیه: میانجی گری ایران در جنگ اوکراین را بررسی می کنیم


سفیر روسیه در ایران به خبرگزاری اسپوتنیک گفت، اگر طرف ایرانی آمادگی خود را برای میانجی گری در جنگ اوکراین ابراز کند، مسکو آماده بررسی این پیشنهاد است.

- سفیر روسیه در ایران به خبرگزاری اسپوتنیک گفت، اگر طرف ایرانی آمادگی خود را برای میانجی گری در جنگ اوکراین ابراز کند، مسکو آماده بررسی این پیشنهاد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الکسی ددوف، سفیر روسیه در ایران گفت: اگر ایران آمادگی خود را برای پیوستن به روند میانجی گری در این زمینه [در حل مناقشه اوکراین] ابراز کند، ما آماده بررسی چنین پیشنهادهایی خواهیم بود.

پیش از این آندری رودنکو، معاون وزیر خارجه روسیه نیز گفته بود مسکو، تهران را به عنوان میانجی گر مذاکرات صلح جنگ اوکراین قبول دارد و اگر چنین پیشنهادی مطرح شود، آن را بررسی خواهد کرد.

این مقام وزارت خارجه روسیه گفت: اگر ایران به پیوستن به برنامه های میانجی گری که در حال حاضر توسط ده ها کشور (غربی) انجام می شود علاقه مند باشد، آماده بررسی این امر هستیم؛ البته دوستان ایرانی تاکنون پیام خاصی در این باره نداده اند.

انتهای پیام


برچسب ها: سفیر روسیه در ایران - ایران - سفیر روسیه - اوکراین - خبرگزاری اسپوتنیک - روسیه - پیشنهاد
آخرین اخبار سرویس:

سفیر روسیه: میانجی گری ایران در جنگ اوکراین را بررسی می کنیم

سفیر روسیه: میانجی گری ایران در جنگ اوکراین را بررسی می کنیم