مطالب مرتبط:
معامله پرسود دیگری برای ترامپ در عربستان
پسران ترامپ در عربستان برج می سازند + فیلم
فیلم| برج ترامپ در جده عربستان ساخته می شود
واکنش علی باقری به بازگشت احتمالی ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا / سفر پادشاه عربستان به ایران در دستور کار ما و سعودی هاست + فیلم
بایدن: در طول مناظره با ترامپ داشت خوابم می برد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 تیر 1403 ساعت 16:052024-07-03بين الملل

یک معامله پرسود برای ترامپ در عربستان


شرکت متعلق به دونالد ترامپ چند ماه باقیمانده تا انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا، با یک شرکت عربستانی حوزه املاک بر سر ساخت برج مسکونی مجللی در شهر جده قرارداد امضا کرده تا هر چه بیشتر منافع تجاری خود را در این کشور حوزه خلیج فارس افزایش دهد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، وبگاه میدل ایست آی نوشت، بر مبنای این قرارداد شرکت ترامپ روابط تجاری خود را با شرکت املاک و مستغلات عربستانی دار گلوبال گسترش می دهد و شرکت مذکور از نام و برند ترامپ به روی یک آسمان خراش مجلل جدید استفاده می کند.

طبق این گزارش اریک ترامپ یکی از پسران رییس جمهور سابق آمریکا و معاون اجرایی شرکت ترامپ گفت: ما از اینکه جای پای خود را در خاورمیانه گسترش می دهیم مشعوف بوده و به موجب روابط دیرینه خود با شرکت دار گلوبال استاندارد ترامپ را به این منطقه می آوریم.

شرکت دار گلوبال یکی از شرکت های املاک و مستغلات عربستانی لیست شده در بازار بورس لندن است و ارزش املاک و دارایی هایش در چندین کشور شامل امارات متحده عربی، عمان، قطر، انگلیس، اسپانیا و بوسنی به 5.

9 میلیارد دلار می رسد.

زیاد الشعار مدیر عامل شرکت دار گلوبال نیز گفته است: ما از تقویت روابط جاری خود با شرکت ترامپ و گسترش پروژه های خود در بازار املاک رو به رشد عربستان به منظور بازتعریف این بازار خرسند هستیم.


برچسب ها: شرکت - ترامپ - املاک و مستغلات - عربستان - رییس جمهور سابق آمریکا - انتخابات ریاست جمهوری - شرکت ترامپ
آخرین اخبار سرویس:

یک معامله پرسود برای ترامپ در عربستان

یک معامله پرسود برای ترامپ در عربستان