مطالب مرتبط:
عوامل ابتلا به بیماری فشار خون را بشناسیم
شناسایی 9 مورد ابتلا به جذام طی یک سال گذشته
کمبود ویتامین های گروه B و ابتلا به پارکینسون
درگذشت پزشک جوان نوزادان به دلیل ابتلا به تب دنگی + عکس
ابتلا 25 درصد افراد سالم بالای 60 سال به بیماری دریچه قلب
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 تیر 1403 ساعت 14:052024-07-08پزشكي

گزارش 2 مورد ابتلا به گرمازدگی در همدان


رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه هنگام گرمازدگی با اورژانس 115 تماس بگیرید، گفت: از ابتدای سال تاکنون دو مورد ابتلا به گرمازدگی به اورژانس همدان گزارش شده است .

- ایسنا/همدان رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه هنگام گرمازدگی با اورژانس 115 تماس بگیرید، گفت: از ابتدای سال تاکنون دو مورد ابتلا به گرمازدگی به اورژانس همدان گزارش شده است .

دکتر محمد شکوهی با بیان اینکه پارسال 10 بیمار مبتلا به گرمازدگی در استان داشتیم، تصریح کرد: امسال هم از ابتدای سال تاکنون دو مورد بیمار مبتلا به گرمازدگی گزارش شده است.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطرنشان کرد: گرمازدگی وضعیتی است که در نتیجه فعالیت جسمی و یا قرار گرفتن طولانی مدت در معرض دمای بالا در تابستان دیده می شود و نیاز به درمان اورژانسی دارد.

شکوهی با تاکید بر اینکه عدم درمان به موقع گرمازدگی سبب آسیب به مغز، قلب، کلیه و ماهیچه ها می شود، افزود: هر چه درمان به تعویق بیفتد شدت آسیب هم بیشتر خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه هر ساله با شروع فصل گرما با بیماری گرمازدگی روبرو هستیم و تعدادی دچار این بیماری می شوند، ادامه دا


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی همدان - گرمازدگی - اورژانس پیش بیمارستانی - دانشگاه علوم پزشکی - اورژانس - همدان - مدیریت حوادث
آخرین اخبار سرویس:

گزارش 2 مورد ابتلا به گرمازدگی در همدان

گزارش 2 مورد ابتلا به گرمازدگی در همدان