مطالب مرتبط:
توحید و خداباوری ویژگی اصلی اصحاب حضرت سیدالشهدا(ع) بود
اولین بسکتبالیست خوزستانی در جی لیگ NBA
اولین واکنش مهرداد محمدی پس از تمدید با استقلال
دلیل غیبت سعید صادقی در اولین جلسه تمرین پرسپولیس
تایید اولین خرید پرسپولیس در وبسایت البطوله!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1403 ساعت 19:552024-07-14سياسي

اولین ویژگی سیدالشهدا خدامحوری است


مشگین شهر _ امام جمعه مشگین شهر گفت: اولین ویژگی سیدالشهدا خدا محوری است و جامعه حسینی باید در برابر تغییر باورها و ارزش ها واکنش نشان دهد و بی تفاوت نباشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا باوقار عصر یکشنبه در جمع عزاداران مشگین شهر اظهار کرد: اولین ویژگی سیدالشهدا خدامحوری است.

وی با اعلام اینکه آخرت محوری از دیگر ویژگی های آن حضرت بود، خاطرنشان کرد: جامعه حسینی باید در برابر تغییر باورها و ارزش ها واکنش نشان دهد و بی تفاوت نباشد.

امام جمعه مشگین شهر بیان کرد: در هر زندگی باید استراتژی معنوی را نگه داریم نه مادی، چون طلاق ها در خانواده های مرفه نسبت به خانواده های غیرمرفه بیشتر است.

باوقار افزود: خانه باید محل تربیت باشد و باید به معنویات بها بدهیم و خانه هایمان را قبرستان قرار ندهیم با قرآن منور بکنیم.

وی گفت: درست حرف بزنیم و از دروغ پرهیز کنیم سعادت دنیا و آخرت در درست صحبت کردن است به واجبات خود عمل کنیم چون هیچ چیزی به اندازه واجبات ما را به خدا نزدیک نمی کند و از حرام و گناه به دور باشیم.

امام جمعه مشگین شهر صله رحم را از دیگر ویژگی های ائمه دانست و بیان کرد: در آیات متعدد آمده است ارحام انسان مانند شاخ و برگ درختان است و هر کس صله ارحام را قطع کند از رحمت خدا به دور است.


برچسب ها: مشگین شهر - سیدالشهدا - ویژگی - امام جمعه - خدامحوری - اولین - خانواده
آخرین اخبار سرویس:

اولین ویژگی سیدالشهدا خدامحوری است

اولین ویژگی سیدالشهدا خدامحوری است