مطالب مرتبط:
سیر تا پیاز نویسندگی کودک؛ از مخاطب شناسی تا قدرت تخیل
علیه پزشکیان تبلیغ کنید، 2 میلیون تومان هدیه بگیرید
پیامک عجیب به طلاب؛ علیه پزشکیان تبلیغ کنید دو میلیون تومان هدیه بگیرید!+عکس
تبلیغ این شامپو در دهه هفتاد، فکر همه را حمام زده کرده بود+ تصاویر
تبلیغ رسانه های انگلیسی برای تغییر دولت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 تیر 1403 ساعت 23:302024-07-04سياسي

مخاطب شناسی پیش نیاز تبلیغ دینی موفق است


قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه یکی از پیش نیازهای تبلیغ موفق مخاطب شناسی است، گفت: مبلغان دینی وظیفه مخاطب شناسی را به شکل حرفه ای و تخصصی برعهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین روح الله حریزاوی امروز در نشست بزرگ بانوان مبلغ استان تهران که با محوریت قیام اجتماعی زنان برگزار شد با اشاره به این سخن امیرالمومنین (ع) که می فرمایند رَحِمَ اَللَّهُ اِمْرَءً عِلْمَ مِنْ أَیْنَ وَ فِی أَیْنَ وَ إِلَی أَیْنَ ، اظهار کرد: اگر انسان بتواند نقطه ای که اکنون در آن قرار دارد، نقطه ای که پیش از این در آن قرار داشت و آینده ای که پیش روی او است به خوبی شناسایی و بین این نقاط مسیر حرکت ترسیم کند در انجام رسالت خود توفیق خواهد داشت.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه یکی از پیش نیازهای تبلیغ موفق مخاطب شناسی است، افزود: مبلغان دینی وظیفه مخاطب شناسی را به شکل حرفه ای و تخصصی برعهده دارند، نکته مهم این است که مخاطبان این حوزه به دو شکل فرد و جمع هستند.

وی ادامه داد: مبلغان دینی برای مواجه صحیح با فرد به دانشی به نام مخاطب شناسی نیاز دارند که ذیل روانشناسی قرار دارد برای مثال افراد به صورت های مختلف سمعی، بصری، حسی و… تحت تأثیر قرار می گیرند و یا برخی اشخاص دارای شخصیت منطقی و استدلال


برچسب ها: سازمان تبلیغات اسلامی - تبلیغات اسلامی - سازمان تبلیغات - تبلیغ - مخاطب - حجت الاسلام والمسلمین - قائم مقام
آخرین اخبار سرویس:

مخاطب شناسی پیش نیاز تبلیغ دینی موفق است

مخاطب شناسی پیش نیاز تبلیغ دینی موفق است