مطالب مرتبط:
اعزام 150 دانش آموز هرمزگانی به اردوی علمی، آموزشی و تفریحی
انتخاب منوچهر جهانیان به عنوان استاد سرآمد آموزشی کشور در سال 1402
2 استاد اصفهانی در بین سرآمدان آموزشی دانشگاه های کشور قرار گرفتند
انتخاب منوچهر جهانیان به عنوان استاد سرآمد آموزشی کشور سال 1402
معرفی عضو هیئت علمی دانشگاه علم و فرهنگ به عنوان سرآمد آموزشی 1402
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 تیر 1403 ساعت 08:202024-07-09سياسي

مسائل آموزشی، بهداشتی و زیرساختی نایسر پیگیری می شود


سنندج_نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی گفت: مسائل آموزشی، بهداشتی و زیرساختی ناحیه منفصل شهری نایسر را پیگیری می کنیم و لازم است اعتبار و زمان بیشتری برای رفع مشکلات آن لحاظ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سالار مرادی صبح سه شنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار سنندج، از مشارکت پرشور مردم استان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تقدیر و اظهار کرد: امیدواریم نتیجه این انتخابات منشأ خیر و برکت برای نظام و ملت باشد و دولت آینده بتواند بخشی از گره ها و مشکلات که در سطح ملی و استان ها وجود دارد را حل کند.

وی هدف از برگزاری این نشست را گرامیداشت روز شهرداری ها و دهیاری ها عنوان کرد و گفت: هدف اصلی از این نشست توسعه تعامل با اعضای شوراهای اسلامی شهر در راستای خدمت هرچه بیشتر به مردم و پاسخگویی به مطالبات آنهاست.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تعامل و اتحاد بین نمایندگان مردم در شوراهای شهر و مجلس می تواند بستر را برای پیگیری مطالبات مردم فراهم کند، خروجی این تعامل و اتحاد پیشبرد اهداف در حوزه های مختلف می شود.

مجمع نمایندگان کردستان بدون ورود به مسائل حاشیه ای مشغول انجام امور است مرادی تصریح کرد: در مجمع نمایندگان استان تعامل و هماهنگی بسیار خوبی وجود دارد و بدون


برچسب ها: نماینده مردم - شورای اسلامی - ناحیه منفصل شهری نایسر - سنندج - شهرداری ها و دهیاری ها - اسلامی - شوراهای اسلامی شهر
آخرین اخبار سرویس:

مسائل آموزشی، بهداشتی و زیرساختی نایسر پیگیری می شود

مسائل آموزشی، بهداشتی و زیرساختی نایسر پیگیری می شود