مطالب مرتبط:
فراخوان بنیاد علم برای پژوهشگران در دانشگاه شریف
نرخ مشارکت انتخابات 100 درصد است!
فراخوان سیزدهمین جشنواره منطقه ای شاهنامه خوانی لردگان اعلام شد
دفترچه­ سوالات نوبت دوم آزمون سراسری منتشر شد
فراخوان دومین همایش علمی هیئت و آیین های مذهبی اعلام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 تیر 1403 ساعت 09:252024-07-12اجتماعي

فراخوان مشارکت در محدوده گردشگری تالاب زریوار مریوان منتشر شد


سنندج_مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: اجرای طرح مدیریت پناهگاه حیات وحش و تالاب بین المللی زریوار در محدوده گردشگری و تفریحی آن به فراخوان سرمایه گذاری گذاشته شد.

- سنندج_مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: اجرای طرح مدیریت پناهگاه حیات وحش و تالاب بین المللی زریوار در محدوده گردشگری و تفریحی آن به فراخوان سرمایه گذاری گذاشته شد.

اقبال حمیدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سرمایه گذاری در محدوده گردشگری 15 هکتاری تالاب زریوار مریوان برای متقاضیان برای اولین بار و با هدف جلب مشارکت مردمی تحقق مطالبات دوستدارن محیط زیست و در راستای طرح جامع و مدیریت زیست بومی تالاب و استفاده از توانمندی این سرمایه بی بدیل و حفاظت بیشتر و جذب توریست و گردشگری داخلی و خارجی به فراخوان گذاشته شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان ادامه داد: با هماهنگی با سازمان حفاظت محیط زیست و معاونت محیط زیست دریایی و تالاب ها مشارکت در اجرای طرح مدیریت پناهگاه حیات وحش و تالاب بین المللی زریوار در محدوده گردشگری و تفریحی آن به فراخوان سرمایه گذاری گذاشته شد.

وی افزود: متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان به نشانی https://kordestan.


برچسب ها: مدیرکل حفاظت محیط زیست - محیط زیست کردستان - حفاظت محیط زیست - گردشگری - سرمایه گذاری - محیط زیست - تالاب بین المللی
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مشارکت در محدوده گردشگری تالاب زریوار مریوان منتشر شد

فراخوان مشارکت در محدوده گردشگری تالاب زریوار مریوان منتشر شد