مطالب مرتبط:
نامه سکینه پاد به دبیر شورای نگهبان درباره چیست؟
نامه سکینه پاد به دبیر شورای نگهبان درباره چیست؟
امکان حضور بانوان در شورای نگهبان وجود دارد؟
درخواست حضور زنان در شورای نگهبان
ره پیک، عضو حقوقدان شورای نگهبان: قانون جدید انتخابات هم نیازمند اصلاح است/ شورای نگهبان نمی تواند همه چیزهایی را که در جریان بررسی صلاحیت ها به آن ها رسیده، مطرح کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1403 ساعت 14:302024-07-20سياسي

شورای نگهبان امین ملت است


پارس اباد_ فرماندار پارس اباد گفت: شورای نگهبان امین ملت است و نگهبان قانون اساسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جابر جهان بین با حضور در دفتر هیأت نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان شهرستان پارس آباد اظهار کرد: شورای نگهبان امین مردم و نگهبان قانون اساسی است و از زمان مشروطیت نقش شورای نگهبان شکل گرفته و به کشور ایران مشروعیت بخشیده است.

وی به نقش کلیدی شورای نگهبان در تأیید و احراز صلاحیت کاندیداهای انتخاباتی نیز اشاره کرد و گفت: ارزش و جایگاه این شورا امروز برای همه مشهود است و سلامت و آینده کشور و نظام را تضمین می نماید.

فرماندار پارس آباد برگزاری 4 انتخابات در 5 ماه را کم نظیر در تاریخ شهرستان دانسته و بیان کرد: وحدت و انسجام و همدلی و همکاری بسیار عالی بین هیأت اجرایی و نظارت حاکم بود و ثمره آن دست یابی به انتخاباتی بی حاشیه و با مشارکت بسیار بالا در منطقه بود که باعث افتخار برای استان و کشور گردید.

رییس دفتر هیأت نظارت و بازرسی انتخابات نیز 4 انتخابات اخیر را جز شاخص ترین در اجرا و نظارت و سلامت و امنیت عنوان کرد و گفت: در ارزشیابی نظارتی استان انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان های پارس آباد و بیله سوار و اصلاندوز با کسب 100 امتیاز رتبه برتر استان را به خود اختصاص داده است.


برچسب ها: شورای نگهبان - نگهبان - انتخابات - شورای - شورا - قانون اساسی - کاندیداهای انتخاباتی
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان امین ملت است

شورای نگهبان امین ملت است