مطالب مرتبط:
ایران میانجیگر جنگ روسیه و اوکراین شد؟
روسیه «بزرگترین خطر» علیه ما است| آمادگی ناتو برای کمک نظامی به اوکراین
بیانیه مشترک سران ناتو درباره جنگ اوکراین، قدرت روسیه، چین و ایران
روسیه: ایران را به عنوان میانجی گر مذاکرات صلح اوکراین قبول داریم
روسیه : ایران را به عنوان میانجی گر مذاکرات صلح اوکراین قبول داریم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 تیر 1403 ساعت 12:102024-07-11بين الملل

ایران ادعای کمک نظامی به روسیه در جنگ اوکراین را مردود دانست


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، در واکنش به بخشی از بیانیه پایانی نشست سران ناتو در واشنگتن اظهار داشت: - سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به بیانیه نشست سران ناتو در واشنگتن، ادعای کمک نظامی ایران به روسیه در جنگ اوکراین را بی پایه و اساس و دارای اهداف سیاسی عنوان کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، در واکنش به بخشی از بیانیه پایانی نشست سران ناتو در واشنگتن اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران ادعای مندرج در بیانیه پایانی اجلاس سران ناتو در واشنگتن مبنی بر کمک نظامی ایران به روسیه در جنگ اوکراین را کاملاً بی پایه و اساس و دارای اهداف سیاسی دانسته و آن را مردود می داند.

وی افزود: متأسفانه آنچه در اوکراین شاهد آن هستیم، نتیجه سیاست ها و اقدامات تحریک آمیز ناتو با محوریت آمریکا بوده و همچنان نیز استمرار دارد.

کنعانی تأکید کرد: همان گونه که بار ها نیز اعلام کرده ایم، هرگونه تلاش برای مرتبط ساختن جنگ اوکراین به همکاری های دوجانبه جمهوری اسلامی ایران و روسیه، اقدامی صرفاً با انگیزه های مغرضانه سیاسی و با هدف مشروع جلوه دادن دخالت ها و استمرار کمک های تسلیحاتی غرب به اوکراین صورت می گیرد.


برچسب ها: سخنگوی وزارت امور خارجه - وزارت امور خارجه ایران - وزارت امور خارجه - بیانیه پایانی - ایران - سخنگوی وزارت - امور خارجه
آخرین اخبار سرویس:

ایران ادعای کمک نظامی به روسیه در جنگ اوکراین را مردود دانست

ایران ادعای کمک نظامی به روسیه در جنگ اوکراین را مردود دانست