مطالب مرتبط:
بیش از 6 هزار تن آبزیان از استان بوشهر صادر شد
افتتاح مجتمع آبرسانی استان بوشهر
صادرات 7 هزار تن محصولات آبزیان استان بوشهر
دستگاه دیپلماسی از همه ظرفیت ها برای کمک به رییس جمهور منتخب استفاده خواهد کرد
تأثیر استفاده از پابند الکترونیک در کاهش جرم سرقت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 تیر 1403 ساعت 16:102024-07-08سياسي

ظرفیت های قانونی برای کاهش جمعیت کیفری استان بوشهر استفاده شود


مسئولان و قضات در آرا خود، به موضوع آرا جایگزین حبس توجه داشته باشند و از همه ظرفیت های قانونی در جهت کاهش جمعیت کیفری استفاده کنند.

- بوشهر- رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: مسئولان و قضات در آرا خود، به موضوع آرا جایگزین حبس توجه داشته باشند و از همه ظرفیت های قانونی در جهت کاهش جمعیت کیفری استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی مهرانگیز ظهر دوشنبه در بازدید از حوزه قضایی شهرستان عسلویه بر تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مردم در دستگاه قضایی تاکید کرد و گفت: همکاران قضایی برای خدمت رسانی به مردم و احقاق حقوق آنها و ارتقای عملکردها اهتمام ویژه داشته و در این راستا تمام تلاش خود را به کار گیرند.

رییس کل دادگستری استان بوشهر به حفظ حقوق عامه و بیت المال و حقوق شهروندی اشاره داشت و گفت: مسئولین قضایی شهرستان حتماً در راستای حفظ و احیای این حقوق اهتمام ویژه داشته و به طور مستمر این موارد را دنبال کنند.

وی در ادامه با اشاره به موضوع حبس زدایی و کاهش جمعیت کیفری اظهار کرد: مسئولان و قضات در آرا خود، به موضوع آرا جایگزین حبس توجه داشته باشند و از همه ظرفیت های قانونی در جهت کاهش جمعیت کیفری استفاده کنند.


برچسب ها: رییس کل دادگستری استان - رییس کل دادگستری - کاهش جمعیت کیفری - استان بوشهر - دادگستری استان - جمعیت کیفری - کاهش جمعیت
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های قانونی برای کاهش جمعیت کیفری استان بوشهر استفاده شود

ظرفیت های قانونی برای کاهش جمعیت کیفری استان بوشهر استفاده شود