مطالب مرتبط:
پیام رییس سازمان سینمایی به پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر
پیام رییس سازمان سینمایی به پنجمین جشنواره فیلم کوثر
رییس فدراسیون: برگزاری تور بین المللی دوچرخه سواری در دستور کار است
کوبا میزبان «سامپو»: فیلم کوتاه ایرانی در جشنواره «گیبارا».
فراخوان نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت منتشر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1403 ساعت 12:102024-07-21فرهنگي

پیام رییس سازمان سینمایی به پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر


محمد خزاعی معاون وزیر و رییس سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت اختتامیه پنجمین جشنواره فیلم کوثر پیام صادر کرد.

- محمد خزاعی معاون وزیر و رییس سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت اختتامیه پنجمین جشنواره فیلم کوثر پیام صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره، در آستانه برگزاری آیین پایانی پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر، محمد خزاعی معاون وزیر و رییس سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیامی را برای این جشنواره ارسال کرد.

متن کامل پیام رییس سازمان سینمایی به این شرح است: مادر و خانواده و نقش بی بدیل آن ها در شکل گیری، توانمندسازی و قوام و دوام جوامع در طول تاریخ برجسته و انکارناشدنی است.

در جهان پرآشوب امروز نیز، که جریان استحماری شخصیت زن با تفکر سرمایه داری به عنوان گفتمان غالب جامعه غربی در حال گسترش است، بررسی، واکاوی و روایت نقش زن در زیست مدرن از طریق فرآیندهای رسانه ای مدرن از جمله سینما ضرورتی مهم تلقی می شود.

زن به عنوان تکیه گاه بزرگ و یگانه خانواده حضور و وجودی حیاتی در تکوین، استحکام و ایستادگی جوامع و تربیت نسل های تازه ایفا می کند که باید آن را ارج نهاد و به بالندگی و شکوفایی آن کمک کر


برچسب ها: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - سازمان امور سینمایی - وزارت فرهنگ و ارشاد - رییس سازمان - جشنواره - فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس سازمان سینمایی به پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر

پیام رییس سازمان سینمایی به پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر