مطالب مرتبط:
امام جمعه موقت سنندج: مردم و جناح های سیاسی به رییس جمهور منتخب کمک کنند
دولت چهاردهم از تندروی ها و تعصب جناحی پرهیز کند
تبریک سازمان بسیج اساتید کشور به پزشکیان/ اعلام آمادگی برای کمک به دولت چهاردهم
جلیلی: باید همه به دولت منتخب کمک کنیم/ واکنش به اتهامات مطرح شده در فضای مجازی
اعتراف روزنامه دولت به انتصابات غیرقانونی در روزهای آخر دولت سیزدهم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 تیر 1403 ساعت 14:402024-07-12سياسي

همه سلایق و جناح ها در دولت جدید دیده شوند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: یکی از وعده های دوره تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری این بود که همه سلایق، نگاه ها، مذاهب و جناح ها در کشور دیده شود و امیدواریم در دولت آتی این وعده به حق عملیاتی شود.

- ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: یکی از وعده های دوره تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری این بود که همه سلایق، نگاه ها، مذاهب و جناح ها در کشور دیده شود و امیدواریم در دولت آتی این وعده به حق عملیاتی شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه امروز کرمان با اشاره به لزوم تحلیل دقیق عبرت های عاشورا برای مواجهه با هجمه فتنه ها اظهار کرد: یکی از عبرت های مهم عاشورا، عدول جامعه اسلامیِ از اصول نبوی، پس از پیامبر بود.

وی افزود: پیامبر با تبلیغ احکام نورانی و قابل دفاع اسلام موفق شد روح سرکشی و ستیزه جویی در میان قبایل را مهار و با منسجم کردن قبایل، امت واحده اسلامی را با نگاه و جهت واحد مبتنی بر ایثار و گذشت و جلب رضایت خدا شکل بدهد.

علیدادی سلیمانی گفت: اما پس از رحلت پیامبر، روح عصبیت قبیله ای ظهور کرد و درهای فتنه و فتنه گری به روی مسلمانان گشوده شد و نگاه قبیله محوری که آتش زیر خاکستر در دوران نبوت و تبلور خلق و خوی قبیله ای و جاهلی بود، در جای جای امت اسلامی خود


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - تبلیغات انتخاباتی - نماینده ولی فقیه - امام جمعه کرمان - ریاست جمهوری - کرمان - حجت الاسلام والمسلمین
آخرین اخبار سرویس:

همه سلایق و جناح ها در دولت جدید دیده شوند

همه سلایق و جناح ها در دولت جدید دیده شوند