مطالب مرتبط:
افزایش 16 میلیون لیتری سهمیه نفت گاز ماشین آلات کشاورزی استان
افزایش تسهیلات پرداختی توسط شبکه بانکی
افزایش 28 درصدی پرداخت تسهیلات در بهار امسال
افزایش 28 درصدی پرداخت تسهیلات در بهار امسال
درخواست ها برای برکناری زاکانی با سرعت در حال افزایش است/ کمتر از 5 درصد زباله های تهران بازیافت می شود، این وضعیت در شان شهر نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1403 ساعت 08:552024-07-14اقتصادي

افزایش 50 درصد اعتبار تسهیلات عشایر استان قزوین


رییس اداره امورعشایر استان قزوین گفت : تسهیلات بانکی عشایر استان از محل منابع قانون بودجه سال 1403 نسبت به سال گذشته پنجاه درصد رشد داشته است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر سعید ابیت اظهار کرد: تسهیلات بانکی عشایر استان از محل منابع قانون بودجه سال 1403 نسبت به سال گذشته پنجاه درصد رشد داشته است .

وی افزود: در سال گذشته امورعشایر استان بعنوان دستگاه مشمول برخورداراز تسهیلات جز3 بند ب تبصره 2 قانون بودجه جهت حمایت و توسعه تولیدات در جامعه عشایری مبلغ 340 میلیارد ریال به عشایر استان اختصاص پیدا کرد که با جذب بیش از 90 درصد این اعتبارات از دستگاه های برتر در جذب تسهیلات شناخته شده است.

وی اضافه کرد: با افزایش پنجاه درصدی اعتبارات سال 1403 و تخصیص رقم 516 میلیارد ریال، انشاالله شاهد تاثیر گذاری موثرعشایردر تولید گوشت قرمز باشیم.

ابیت با اشاره به این نکته که استان قزوین از استان های دارای جمعیت عشایری بوده که متاسفانه به دلیل عدم برخورداری از امکانات، خشکسالی های متمادی در استان و فقر مراتع، موجبات کاهش دام عشایری و تغییر حرفه از سوی عشایر شده است ابراز امیدواری کرد: با حمایت های صورت گرفته در زمینه اجرای طرحهای عمرانی، پرداخت تسهیلات و… شاهد رونق بیش از پیش سبک زندگی عشایری و تولیدات در جامعه عشایری استان باشیم.


برچسب ها: استان - عشایر - تسهیلات - استان قزوین - قانون بودجه - تسهیلات بانکی - درصد
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 درصد اعتبار تسهیلات عشایر استان قزوین

افزایش 50 درصد اعتبار تسهیلات عشایر استان قزوین