مطالب مرتبط:
هیچ گزارش سویی در فرآیند انتخابات گیلان دریافت نشده است
رییس کل دادگستری استان: تاکنون گزارش سوء از انتخابات گیلان نداشتیم
مقدار دریافت معوقات بازنشستگان
شرایط دریافت یارانه نقدی تیرماه 1403
خبر مهم برای یارانه بگیران ؛ شرایط دریافت یارانه تغییر کرد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 تیر 1403 ساعت 18:502024-07-05سياسي

دریافت 23 گزارش مردمی در گیلان


رشت _ رییس هیأت بازرسی انتخابات گیلان از دریافت 23 گزارش مردمی خبر داد و گفت: در پی این گزارش ها تعدادی از اعضای صندوق در برخی شعب اخذ رای به دلیل تخلف انتخاباتی برکنار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، موسی کاظمی عصر جمعه در گفت وگو با خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات گیلان اظهار کرد: 278 بازرس در 2688 شعبه اخذ رأی به همراه 17 سربازرس در گیلان فعالیت می کنند.

رییس هیأت بازرسی انتخابات گیلان با بیان اینکه به ازای هر 10 صندوق یک بازرس تعریف شده است، گفت: گزارش های مردمی در حوزه های انتخابیه از سوی عوامل اجرایی و کاندیداها مورد پایش و بررسی فرار می گیرد.

کاظمی از دریافت حدود 23 گزارش مردمی از تخلفات احتمالی در گیلان خبر داد و بیان کرد: در پی این گزارش ها تعدادی از اعضای صندوق در برخی شعب اخذ رای به دلیل تخلف انتخاباتی برکنار شدند.

وی از تعریف 29 بازرس ویژه در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در گیلان خبر داد و افزود: بنا بر شرایط حساس و اهمیت دور دوم انتخابات ریاست جمهوری از سوی استاندار گیلان تعدادی از مدیران و معتمدین استان بعنوان بازرس ویژه معرفی شدند.

رییس هیأت بازرسی انتخابات گیلان با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای ارسالی از سوی مردم به این هیأت بیان کرد: چند مورد نواقص فنی در برخی شعبات اخذ رأی به این هیأت گزارش شده که مورد بررسی و پیگیری قرار گرف


برچسب ها: انتخابات - هیأت بازرسی انتخابات - گزارش - گیلان - بازرس - تخلف انتخاباتی - هیأت بازرسی
آخرین اخبار سرویس:

دریافت 23 گزارش مردمی در گیلان

دریافت 23 گزارش مردمی در گیلان