مطالب مرتبط:
مشارکت خوب ایرانیان مقیم عمان در انتخابات ریاست جمهوری ایران
مشارکت ایرانیان مقیم بوسنی و هرزگوین در انتخابات ریاست جمهوری
مشارکت ایرانیان مقیم سوریه در انتخابات ریاست جمهوری
رای دادن ایرانیان مقیم خارج در چهاردمین انتخابات ریاست جمهوری ایران + تصاویر
رای دادن ایرانیان مقیم خارج در چهاردمین انتخابات ریاست جمهوری ایران + تصاویر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 تیر 1403 ساعت 15:052024-06-28سياسي

مشارکت ایرانیان مقیم تایلند در انتخابات ریاست جمهوری


ایرانیان مقیم تایلند نیز همگام با سایر هموطنان برای مشارکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه 8 تیرماه در سفارت جمهوری اسلامی ایران در بانکوک حضور یافتند و آرای خود را به صندوق رای ریختند.

- ایرانیان مقیم تایلند نیز همگام با سایر هموطنان برای مشارکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه 8 تیرماه در سفارت جمهوری اسلامی ایران در بانکوک حضور یافتند و آرای خود را به صندوق رای ریختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصرالدین حیدری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند، با حضور در محل اخذ رای، مدیریت این فرآیند را بر عهده داشت و با تعدادی از ایرانیان مقیم نیز گفت وگو کرد.

سفیر ایران در مصاحبه با چندین رسانه تایلندی، فرایند انتخابات ریاست جمهوری در ایران، نحوه انتخاب رییس جمهور و مشارکت ایرانیان مقیم تایلند را تشریح کرد.

حیدری در هفته های منتهی به انتخابات با انتشار چندین پیام متنی و تصویری، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پرواز اردیبهشت، رییس جمهور مردمی، وزیر خارجه انقلابی و همراهان آنان، ایرانیان مقیم تایلند را به مشارکت پرشور در انتخابات دعوت کرد.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در تایلند نیز برای تسهیل حضور هموطنان مقیم و گردشگران ایرانی در محل اخذ رای تمهیداتی را فراهم کرده بود.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - انتخابات ریاست - جمهوری اسلامی ایران - ایران - سفارت جمهوری اسلامی ایران - ریاست جمهوری - جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت ایرانیان مقیم تایلند در انتخابات ریاست جمهوری

مشارکت ایرانیان مقیم تایلند در انتخابات ریاست جمهوری