مطالب مرتبط:
مشکل تامین نقدینگی یک واحد های بزرگ تولیدی در اردبیل با ورود سازمان بازرسی کل کشور حل شد
تصاویر / کلاس های تابستانه مدرسه علمیه خواهران کنگان
ابلاغ شیوه نامه ساعت کاری مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
حاکمیت هوای گرم در اردبیل
برگزاری اولین جلسه ستاد اربعین حسینی دانشگاهیان علوم پزشکی اردبیل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1403 ساعت 20:002024-07-17سياسي

امضای تفاهم نامه بین حوزه علمیه خواهران اردبیل و سازمان زندان ها


معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اردبیل از امضای تفاهم نامه همکاری مابین دو مجموعه حوزه علمیه خواهران استان و سازمان زندان های اردبیل خبر داد.

- معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اردبیل از امضای تفاهم نامه همکاری مابین دو مجموعه حوزه علمیه خواهران استان و سازمان زندان های اردبیل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهلقا حسن زاده عصر چهارشنبه در آیین امضای این تفاهمنامه دوجانبه در اردبیل اظهار کرد: تربیت مبلغ خواهر توانمند و متدین همواره از سیاست های مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور بوده و هست.

وی خاطرنشان کرد: ما باید با تمام توان و به طور جد در راستای تقویت بنیه علمی و تبلیغی بانوان طلبه بکوشیم و این مبلغان را وارد بدنه جامعه و مجموعه هایی که در زمینه بحث خانواده و زنان نگهداری از زنان بد سرپرست، بی سرپرست و زنان زندانی فعالیت می کنند ورود دهیم چرا که بر این باوریم که حضور این بانوان در این مجموعه ها مایه خیر و برکت برای جامعه اسلامی خواهد بود.

معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اردبیل با بیان اینکه زنان زندانی به دلایل متفاوتی از قبیل فقر فرهنگی، مالی و در برخی مواقع از روی ناآگاهی اعمالی را انجام می دهند که منجر به حبسشان می شود، افزود: ما باید با دلسوزی و نگاه مهربانی در ق


برچسب ها: حوزه علمیه خواهران - حوزه علمیه - امضای تفاهم نامه - امضای تفاهم نامه همکاری - سازمان زندان ها - خواهران - اردبیل
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه بین حوزه علمیه خواهران اردبیل و سازمان زندان ها

امضای تفاهم نامه بین حوزه علمیه خواهران اردبیل و سازمان زندان ها