مطالب مرتبط:
فیلم| اخباری، فعال رسانه و حوزه سلامت: دولت آینده برای عدالت در سلامت فکری جدی داشته باشد
واکنش رسانه های خارجی به حضور رهبر پای صندوق رأی
تقدیر مخبر از پوشش رسانه ای انتخابات ریاست جمهوری
پوشش انتخابات ریاست جمهوری ایران در رسانه های بین المللی/ تهران، کانون رصد
بازتاب دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران در رسانه های خارجی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 تیر 1403 ساعت 22:252024-07-05سياسي

رسانه ها اغتشاش فکری و ذهنی ایجاد نکنند


رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: انتظار می رود رسانه های استان از اغتشاش فکری و تشویش اذهان عمومی پرهیز کرده و از گمانه زنی نتایج انتخابات پرهیز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قاسمیان شامگاه جمعه با حضور در ستاد انتخابات و ارائه گزارش برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: لحظه به لحظه گزارش گیری از سامانه های آنلاین نشان می دهد که در این دوره از انتخابات مشارکت مردم بالاتر از مرحله اول است و تا ساعت هشت شب میزان مشارکت در مرحله دوم از مرحله قبل پیشی گرفته است.

وی تصریح کرد: سلامت انتخابات در لایه های مختلف نظارتی، اجرایی و نمایندگان نامزدها تأمین شده است و هیچ گونه خدشه ای در این زمینه مشاهده نمی شود.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: فرآیند برگزاری انتخابات به نحوی است که همه مراحل مکمل هم هستند و قطعاً سلامت انتخابات بر اعتمادآفرینی بیشتر نیز تأثیرگذار خواهد بود.

قاسمیان افزود: نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رأی از صبح تا این لحظه حاضر بوده و قطعاً بر فرآیند شمارش آرا نیز نظارت خواهند کرد تا زمینه برای رفع سو ذهنیت های احتمالی برطرف شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ما روی موضوع امنیت و سلامت انتخابات بسیار حساس هستیم و تلاشمان بر این است تا در این زمینه ف


برچسب ها: انتخابات - ستاد انتخابات - رییس ستاد انتخابات - سلامت انتخابات - استان اردبیل - انتخابات ریاست جمهوری - اردبیل
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها اغتشاش فکری و ذهنی ایجاد نکنند

رسانه ها اغتشاش فکری و ذهنی ایجاد نکنند