مطالب مرتبط:
دیدار و گفت وگوی پزشکیان با بازاریان و کسبه تهران| پزشکیان: اداره کشور در گرو رونق بازار و تولید است و ما مشکل بازار را مشکل کشور می دانیم
برگزاری مسابقات جودو قهرمانی نوجوانان و جوانان منطقه 6 کشور در سیستان و بلوچستان
بایدن کنار نمیکشد! | جهان را اداره خواهم کرد
بازی فکری؛ اگه با هوشت همه رو به گریه انداختی بگو کدوم از این افراد اداره رییس واقعیه
بایدن: در مبارزات انتخاباتی می مانم و جهان را اداره می کنم!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 تیر 1403 ساعت 15:352024-07-19سياسي

اداره امور کشور را به جوانان متعهد و متخصص بسپارید


امام جمعه شهریار با اشاره به اینکه در گفتمان انقلاب اسلامی حکومت و قدرت و منصب طعمه نیست بلکه امانت است، بر ضرورت سپردن اداره امور کشور به جوانان متعهد و متخصص تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید حسین حسینی نوری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهریار با اشاره به پایان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و نزدیک بودن روز تحلیف اظهار داشت: انتخابات و آغاز به کار دولت چهاردهم خصوصیت مهم و بارز انقلاب اسلامی و مردمی بودن آن است، مردم هویت اصلی انقلاب هستند، فلسفه وجود حکومت دینی برقراری عدالت خدمتگزاری برای مردم به ویژه محرومان و مستضعفان جامعه هست.

وی عنوان کرد: حفظ انقلاب و برافراشته شدن پرچم عزت و شرافت و تداوم راه امام عزیز و استکبار ستیزی اولویت اصلی مسئولین باید باشد.

امام جمعه شهرستان شهریار تصریح کرد: اداره امور کشور را به جوانان متعهد و متخصص بسپارید، همه مسئولین برای خدمت به این مردم عزیز متحد شوند و اینکه مسئولین بدانند در گفتمان انقلاب جمهوری اسلامی حکومت و قدرت و منصب طعمه نیست بلکه امانت است.

وی در ادامه سخنان خود در خطبه های نماز جمعه شهرستان شهریار با اشاره جنایات وحشیانه اسراییل در فلسطین افزود: آمریکا برای کشتن بی رحمانه مردم غزه از اسراییل پشتیبانی و حمایت می کند گوش یک کلبی زخمی شد اش


برچسب ها: انقلاب اسلامی - انقلاب - گفتمان انقلاب اسلامی - جوانان - شهریار - امام جمعه - خطبه های نماز جمعه
آخرین اخبار سرویس:

اداره امور کشور را به جوانان متعهد و متخصص بسپارید

اداره امور کشور را به جوانان متعهد و متخصص بسپارید