مطالب مرتبط:
18 تیرماه عضویت در مراکز کانون پرورش فکری استان کرمان رایگان است
آغاز برنامه های ماه محرم و صفر کانون پرورش فکری با شعار«با یاد حسین تابستانت را بساز»
آغاز برنامه های ماه محرم و صفر کانون پرورش فکری با شعار«با یاد حسین تابستانت را بساز»
آغاز برنامه های ماه محرم و صفر کانون پرورش فکری با شعار «با یاد حسین تابستانت را بساز»
استفاده کانون پرورش فکری البرز از مزایای احکام جایگزین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 تیر 1403 ساعت 13:152024-07-07فرهنگي

عضویت در مراکز کانون پرورش اردبیل رایگان شد


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت:علاقه مندان به فعالیت در مراکز فرهنگی، هنری می توانند به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان رایگان عضو کانون پرورش شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ملیحه ملک زاده فرد ظهر یکشنبه در جمع اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل اظهار کرد: به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان عضویت در مراکز فرهنگی هنری کانون استان در تاریخ 18 تیرماه به صورت رایگان خواهد بود.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری یکی از متولیان اصلی ادبیات کودک و نوجوان است، افزود: این تصمیم در راستای جلب توجه همگانی به ضرورت گرامیداشت این مناسبت و همچنین ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی اتخاذ شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل بیان کرد: کودکان و نوجوانان علاقه مندان به عضویت می توانند همراه با اولیای خود با مراجعه حضوری به هر یک از مراکز 23 گانه کانون در سراسر استان و یا از طریق پرتال کانون به نشانی kpf.

irاقدام به ثبت نام کنند.

ملک زاده فرد تصریح کرد: مراکز کانون استان در کنار کارگاه های تخصصی فرهنگی، هنری و ادبی شهریه ای، خدمات کتابخانه ای و فعالیت های عمومی فرهنگی را به صورت رایگان برگزار می کند و متقاضیان می توانند پس از عضویت از این خدمات برخوردار شوند.


برچسب ها: کانون پرورش فکری کودکان - کودکان و نوجوانان - کانون پرورش فکری - ادبیات کودک و نوجوان - به مناسبت روز ادبیات کودک - روز ادبیات کودک و نوجوان - مدیرکل کانون پرورش فکری
آخرین اخبار سرویس:

عضویت در مراکز کانون پرورش اردبیل رایگان شد

عضویت در مراکز کانون پرورش اردبیل رایگان شد