مطالب مرتبط:
زدن سایبان از نجف تا کربلا برای پیاده روی اربعین
خدمت رسانی به زائران اربعین، تکمیل حرکت شهدا و جبهه مقاومت است
دهلران آماده خدمت به تسهیل تردد زائران اربعین حسینی (ع) است
خدمت رسانی به زائران اربعین، تکمیل حرکت شهدا و جبهه مقاومت است
نیروی انتظامی بهترین اقدامات را برای زائران اربعین انجام خواهد داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1403 ساعت 22:352024-07-21سياسي

خدمت به زائران اربعین در مسیر نجف تا کربلا


بسیاری از فعالیت های مرتبط با اربعین در نوع خود از رخدادهای بی سابقه بشمار می آید، حرکت مردمی جای پای یار نیز از منظر یک کار جمعی در پاکیزگی محیط زیست اهمیت می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدحسن حسینی، یکشنبه شب در استمرار سلسله نشست های تخصصی یکشنبه های الگونمایی و در بیست و ششمین نشست که با هدف معرفی اقدامات و ابتکارات شاخص مردمی در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برگزار شد، با اشاره به فعالیت هیئت بچه های فاطمی در یزد گفت: به همت این هیئت و یکشنبه ها، جلسه قرآن کریم برگزار می شود که سال های سال پابرجاست.

سال 1393 برای پیاده روی اربعین حسینی حضور یافتیم و از معنویات این مسیر زیاد صحبت می شد اما برخی هم از زباله هایی که ریخته می شد، شاکی بودند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تصمیم داشتیم در این مسیر اقدامی غیر از پباده روی انجام دهیم، بحث موکب مطرح شد و برای برنامه ریزی جلساتی برگزار می کردیم.

حسینی افزود: در فضای مجازی تصویری در حال انتشار بود که در یک برنامه طراحی شده نسبت به تخریب پیاده روی اربعین و عدم نظافت در مسیر زائران خبرسازی شده و لذا در جلسه ای که شهید محمدخانی نیز حضور داشتند تصمیم گرفته شد، به صحبت رهبر معظم انقلاب که کمک حال عراقی ها باشید جامه عمل بپوشانیم.


برچسب ها: پیاده روی اربعین حسینی - یکشنبه - اربعین - مسیر نجف تا کربلا - پیاده روی اربعین - نشست های تخصصی - زائران اربعین
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به زائران اربعین در مسیر نجف تا کربلا

خدمت به زائران اربعین در مسیر نجف تا کربلا