مطالب مرتبط:
هم افزایی فرهنگی و اقتصادی، فصل جدید مراودات بین المللی شیراز و نانجینگ چین
امام جمعه ایلام: معرفت افزایی رکن اصلی کنگره اربعین حسینی است
هم دلی ارتش و سپاه موجب هم افزایی قدرت دفاعی کشور شده است
معرفت افزایی رکن اصلی کنگره اربعین است
تصمیم لحظه آخری دولت سیزدهم برای واردات خودرو، پوست موز زیر پای دولت پزشکیان؟! آزادسازی واردات خودرو برای همه مردم واقعی است؟ الحسینی، تحلیلگر اقتصادی: جدی نگیرید! فعلا اتفاق جدیدی نیفتاده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1403 ساعت 08:062024-07-20سياسي

هم افزایی فرهنگی و اقتصادی شهرهای شیراز و نانجینگ چین


در دیدار شهردار شیراز و رییس کنفرانس شورای سیاسی خلق چین در نانجینگ، اشتراکات متعدد دو شهرخواهرخوانده و زمینه های همکاری و هم افزایی فرهنگی و اقتصادی در دستور کار قرار گرفت.

- ایسنا/فارس در دیدار شهردار شیراز و رییس کنفرانس شورای سیاسی خلق چین در نانجینگ، اشتراکات متعدد دو شهرخواهرخوانده و زمینه های همکاری و هم افزایی فرهنگی و اقتصادی در دستور کار قرار گرفت.

محمدحسن اسدی امروز، 30 تیر در دیدار با وانگ لی پینگ رییس کنفرانس شورای سیاسی خلق چین در نانجینگ با اشاره به میراث داری فرهنگ، تاریخ و تمدن کهن شیراز، اظهار کرد: شیراز مهد فرهنگ، تمدن و ادب ایران اسلامی و قطب دانشگاهی و پزشکی کشور، چهار دوره پایتخت ایران بوده است که از هر دوره به ویژه دوره زندیه به عنوان آخرین دوره پایتختی، آثار فرهنگی متعددی به یادگار مانده است.

شهردار شیراز با اظهار خرسندی از حضور هیئت عالی رتبه نانجینگ در شیراز و بازدید از تخت جمشید و مجموعه تاریخی زندیه، به روند مناسبات دو شهر در سال های گذشته اشاره کرد و افزود: دو شهر از زمان اولین سفر هیئت رسمی نانجینگ به شیراز در سال 95 تا امضای قصدنامه خواهرخواندگی در تیرماه 96 و انعقاد پیمان خواهرخواندگی در اردیبهشت 97 و تبادلات بعدی، روند ارتباطی مطلوبی را دنبال کرده اند.


برچسب ها: شهردار شیراز - شیراز - نانجینگ - هم افزایی - فرهنگی - کنفرانس - اقتصادی
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی فرهنگی و اقتصادی شهرهای شیراز و نانجینگ چین

هم افزایی فرهنگی و اقتصادی شهرهای شیراز و نانجینگ چین