مطالب مرتبط:
مقامات یمنی: حمله به تل آویو نخستین عملیات «تشدیدکننده» است
مقامات یمنی: حمله به تل آویو نخستین عملیات «تشدیدکننده» است
حمله پهپادی یمنی ها به حساسترین منطقه تل آویو/ رعب و وحشت اسراییلیها و بهت ارتش رژیم اشغالگر/نتانیاهو سفرش به آمریکا را لغو کرد
ویدئو | وضعیت تل آویو پس از حمله پهپادی یمنی ها / حمله با چه پهپادی انجام شد
وضعیت تل آویو پس از حمله پهپادی یمنی ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 تیر 1403 ساعت 18:002024-07-19بين الملل

مقامات یمنی: حمله به تل آویو نخستین عملیات «تشدید تنش» است


مقامات یمنی به المیادین تاکید کردند که عملیات «تل آویو» اولین عملیات تشدیدکننده تنش علیه رژیم اشغالگر است، به طوریکه آنچه در پیش است بزرگتر خواهد بود.

- مقامات یمنی: حمله به تل آویو نخستین عملیات تشدید تنش است مقامات یمنی به المیادین تاکید کردند که عملیات تل آویو اولین عملیات تشدیدکننده تنش علیه رژیم اشغالگر است، به طوریکه آنچه در پیش است بزرگتر خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فهمی الیوسفی ، معاون وزیر اطلاعات در دولت صنعا، امروز -جمعه- تاکید کرد که افزایش حملات یمن با هدف قرار دادن تل آویو تشدید ویژه است که منجر به شکست نظامی اسراییل می شود.

الیوسفی در گفت وگو با المیادین افزود: تشدید تنش امروز پیامی به ناتو است مبنی بر اینکه صنعا در مقابل کشتارهای دشمن در نوار غزه بیکار نخواهد ماند.

وی ادامه داد: یمن با هدف قرار دادن نماد تصمیم گیری در تل آویو به سمت عمق اسراییل پیش می رود و صنعا به این ترتیب اسراییل را در هم خواهد کوبید.

این اظهارات پس از آن مطرح شده که نیروهای مسلح یمن اعلام کردند که نیروی هوایی یک عملیات نظامی ویژه را انجام داده است که شامل حمله به یکی از اهداف مهم در منطقه اشغالی یافا (تل آویو) با یک پهپاد جدید رادارگریز به نام یافا می شد.


برچسب ها: تل آویو - عملیات - تشدید - تشدید تنش - المیادین - مقامات - رژیم اشغالگر
آخرین اخبار سرویس:

مقامات یمنی: حمله به تل آویو نخستین عملیات «تشدید تنش» است

مقامات یمنی: حمله به تل آویو نخستین عملیات «تشدید تنش» است