مطالب مرتبط:
نظارت بر آمادگی دستگاه ها در حوزه های مختلف برای ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی/ ترک فعل یا اهمال دستگاه ها در چارچوب موازین قانونی پیگیری شود
نظارت مستمر بازرسان کل بر نحوه ارائه خدمات در اربعین
رییس سازمان بازرسی کل کشور: برخی دستگاه ها دوست ندارند املاکشان شفاف شود
رییس سازمان بازرسی: برخی دستگاه ها دوست ندارند املاکشان شفاف شود
دستور رییس نظام پزشکی برای پیگیری علت فوت محدثه خاکپور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 تیر 1403 ساعت 09:552024-07-09سياسي

دستور رییس سازمان بازرسی برای نظارت بر ارائه خدمات به زوار اربعین


رییس سازمان بازرسی کل کشور به معاونان مربوطه و بازرسان کل به ویژه استان های مرزی کشور ماموریت داد به صورت فوق العاده بر نحوه آمادگی دستگاه ها در حوزه های مختلف برای ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی نظارت داشته باشند.

- رییس سازمان بازرسی کل کشور به معاونان مربوطه و بازرسان کل به ویژه استان های مرزی کشور ماموریت داد به صورت فوق العاده بر نحوه آمادگی دستگاه ها در حوزه های مختلف برای ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی نظارت داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ذبیح الله خداییان به معاونان مربوطه و بازرسان کل استان ها به ویژه استان های مرزی از جمله ایلام، خوزستان و.

ماموریت داد که بر نحوه آمادگی دستگاه های مختلف در خصوص تهیه بلیت هواپیما، اتوبوس، نحوه خدمت رسانی به زوار نظارت داشته باشند.

رییس سازمان بازرسی در این رابطه تاکید کرد: با توجه به فرارسیدن ماه محرم و همچنین در پیش بودن کنگره عظیم اربعین حسینی و پیش بینی تردد میلیون ها زائر ضروری است تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به زائران از سوی دستگاه های اجرایی در نظر گرفته و بر این اساس آمادگی دستگاه ها برای ارائه خدمات به زوار مورد رصد و نظارت قرار گیرد.

وی گفت: در این راستا باید به صورت مستمر بر نحوه آمادگی دستگاه ها نظارت داشته و در صورت مشاهده ترک فعل یا اهمال، در چارچوب موازین قا


برچسب ها: رییس سازمان بازرسی - سازمان بازرسی - رییس سازمان بازرسی کل کشور - رییس سازمان - استان های مرزی - سازمان بازرسی کل کشور - ارائه خدمات
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس سازمان بازرسی برای نظارت بر ارائه خدمات به زوار اربعین

دستور رییس سازمان بازرسی برای نظارت بر ارائه خدمات به زوار اربعین