مطالب مرتبط:
بعد از انتخابات کنار گذاشتن جناح مغلوب از بدنه اجرایی کشور یک خسارت عظیم است
ساعت 8 صبح فرآیند رای گیری با دستور وزیر کشور آغاز شد
وزیر کشور: آغاز رای گیری در بیش از 56 هزار شعبه/مردم آغازین ساعات در شعب حضور یابند
فرآیند رای گیری با دستور وزیر کشور آغاز شد
وزیر کشور: رای گیری در بیش از 56 هزار شعبه آغاز شد/مردم در آغازین ساعات به شعب بروند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 تیر 1403 ساعت 15:502024-07-05سياسي

کشور نیازمند بهره گیری از ظرفیت های هر دو جناح است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: فارغ از پیروز انتخابات کشورمان در عرصه مدیریت جامعه نیازمند بهره گیری از ظرفیت های هر دو جناح سیاسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل با تبیین اهمیت حضور و مشارکت در انتخابات اظهار کرد: روز قیامت روز حسرت است بالاترین حسرت برای نبود بالاترین ثواب هاست یکی از ثواب های بسیار استثنایی ثواب تعیین والی عادل است کسانی که از دادن رأی اجتناب کنند بدون تردید جزو کسانی خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: طرفداران هر دو کاندیدا دقت کامل کنند که سیستم انتخاباتی ایران دقیق ترین سیستم است و امکان تخلف، تخطی، جعل و جابجایی در آن نیست نماینده هر دو نامزد هم در تمام شعبه ها حضور دارند بنابراین اگر کسی ادعای تقلب کند کالشمس فی کبدالسماء دروغ می گوید و خائن به کشور است.

امام جمعه اردبیل تاکید کرد: فردای انتخابات باید اولاً همه رقابت ها به رفاقت ها تبدیل شود ثانیاً باید همه حول منتخب جمع بشویم و نهایت همکاری را با او داشته باشیم هرگونه اختلاف و شقاق در این باب گناه کبیره و برآورده ساختن آرزوی دشمن است.

آیت الله عاملی افزود: مسئولین ارشد نظام دقت کنند که بعد از هر انتخابات کنار گذاشتن جناح مغلوب از بدنه اجرایی کشور یک خسارت عظیم است در ای


برچسب ها: انتخابات - نماینده ولی فقیه در استان - آیت الله سیدحسن عاملی - امام جمعه - بهره گیری - مشارکت در انتخابات - بالاترین
آخرین اخبار سرویس:

کشور نیازمند بهره گیری از ظرفیت های هر دو جناح است

کشور نیازمند بهره گیری از ظرفیت های هر دو جناح است