مطالب مرتبط:
آغاز طرح حدنگاری محدوده و حریم راه های بین شهری کشور در 7 استان
آغاز طرح نوسازی خودروهای 20 سال به بالا به قیمت کارخانه | ثبتنام طرح جایگزینی خودرو در nnhk.ir
آغاز انتقال متقاضیان به قم و استان های تابعه از اول مرداد
15 استان کشور تعطیل شد
اجرایی شدن 300 طرح صنعتی در استان اردبیل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1403 ساعت 12:302024-07-14اقتصادي

آغاز طرح حدنگاری محدوده و حریم راه های بین شهری کشور در 7 استان


معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از آغاز اجرای طرح حدنگاری محدوده و حریم راه های کشور (موسوم به طرح کاداستر) در هفت استان خبر داد.

- معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از آغاز اجرای طرح حدنگاری محدوده و حریم راه های کشور (موسوم به طرح کاداستر) در هفت استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در راستای اجرای طرح حدنگاری محدوده و حریم راه های کشور (موسوم به طرح کاداستر)، نسبت به شروع اجرای این طرح و برداشت حریم راه ها در هفت استان اقدام کرده است.

وی ادامه داد: این اقدام به منظور تکمیل لایه اطلاعاتی محدوده راه و حریم راه ها در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین (سامانه شمیم )، سامانه صدور مجوزهای مرتبط با حریم و تکالیف قانونی مرتبط با آن و رفع نیازهای سازمانی در جهت بهبود مدیریت و نگهداری راه ها و حرایم آن ها در حال انجام است.

اکبری افزود: به این منظور، از ابتدای نیمه دوم سال گذشته قرارداد برداشت حرایم همه آزاد راه های کشور از طریق سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای و هفت استان البرز، تهران، قزوین، قم، گلستان، گیلان و مازندران با مشاور منعقد و عملیات اجرایی برداشت راه ها آغاز شد.


برچسب ها: راهداری و حمل ونقل جاده ای - سازمان راهداری و حمل - حمل ونقل جاده ای - سازمان راهداری - راهداری - حریم راه - راه ها
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح حدنگاری محدوده و حریم راه های بین شهری کشور در 7 استان

آغاز طرح حدنگاری محدوده و حریم راه های بین شهری کشور در 7 استان