مطالب مرتبط:
حضور سعید جلیلی در بازار تهران
سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در بازار بزرگ تهران حضور یافت
حضور سعید جلیلی در بازار تهران+ عکس
حضور سعید جلیلی در بازار تهران+ عکس
حضور سعید جلیلی در بازار تهران+ عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 تیر 1403 ساعت 14:502024-06-30سياسي

حضور سعید جلیلی در بازار بزرگ تهران


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «سعید جلیلی» پیش از ظهر امروز در آغاز دور دوم تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری برای گفتگو با مردم در بازار تهران حضور یافت.

- نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز یکشنبه دهم تیر ماه در بازار بزرگ تهران در جمع مردم و بازاریان حضور یافت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  سعید جلیلی پیش از ظهر امروز در آغاز دور دوم تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری برای گفتگو با مردم در بازار تهران حضور یافت.

بازاریان و مردم با شعار های جلیلی قهرمان؛ برس به داد ایران و صل علی محمد؛ بوی رییسی آمد از سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری استقبال کردند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری راس ساعت 8 صبح روز جمعه هشتم تیرماه در 58 هزار و 640 شعبه اخذ رأی در سراسر ایران برگزار شد که از این تعداد 34 هزار و 522 شعبه شهری، 24 هزار و 118 شعبه روستایی، 43 هزار و 425 شعبه ثابت و 15 هزار و 215 شعبه سیار بود همچنین 344 شعبه اخذ رای در نقاط مختلف جهان برای انتخاب نهمین رییس جمهور در سفارتخانه ها و نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشور ها در نظر گرفته شده بود.

مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه 15 تیر برگزار می شود.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - انتخابات ریاست - ریاست جمهوری - چهاردهمین دوره - انتخابات - سعید جلیلی - تبلیغات انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

حضور سعید جلیلی در بازار بزرگ تهران

حضور سعید جلیلی در بازار بزرگ تهران