مطالب مرتبط:
شهیدنامه ایرنا استان سمنان؛ جاویدنام محمدرضا شاه حسینی
واژگونی پژو 405 جان یک نفر را گرفت
4 کیلوگرم تریاک از یک خودرو در استان سمنان کشف شد
کمبود برق در بنگلادش و جان باختن 40 نفر در اثر گرما
وقوع حادثه ریزش ساختمان در تهران/ کارگران جان سالم بدر بردند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 تیر 1403 ساعت 12:152024-07-13حوادث

جان باختن دو نفر در حادثه واژگونی پراید در استان سمنان


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از جان باختن دو نفر در یک حادثه واژگونی در این استان خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از جان باختن دو نفر در یک حادثه واژگونی در این استان خبر داد.

پژمان قراییان 23 تیرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این دو نفر در حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور دامغان به معلمان رخ داده است.

وی با بیان اینکه روز گذشته واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در جاده دامغان به معلمان شهرستان دامغان به سامانه مرکز ارتباطات، هدایت و پایش عملیات اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه اعلام شد افزود: واژگونی این خودروی پراید در جاده جنوبی دامغان حدود 15 کیلومتری بعد از ورودی جاده نظامی رخ داده9 بود.

وی افزود: بلافاصله دو دستگاه آمبولانس از پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی جاده ای سرکویر و یزدان آباد به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در این سانحه متاسفانه با توجه به شدت حادثه و آسیب وارده به سرنشینان خودروی سواری دو نفر در محل حادثه جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام


برچسب ها: اورژانس پیش بیمارستانی - حادثه واژگونی - دانشگاه علوم پزشکی استان - واژگونی - علوم پزشکی استان سمنان - خودروی سواری پراید - دانشگاه علوم پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن دو نفر در حادثه واژگونی پراید در استان سمنان

جان باختن دو نفر در حادثه واژگونی پراید در استان سمنان