مطالب مرتبط:
محدودیت های ترافیکی در زنجان اعمال می شود
اعمال محدودیت ترافیکی همزمان با برگزاری عزاداری دسته حسینیه اعظم زنجان
اعمال محدودیت ترافیکی عاشورای حسینی در راه های مازندران
اعمال محدودیت امارات برای عزاداران حسینی(ع)
اعمال محدودیت برای عزاداران حسینی(ع) در امارات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 تیر 1403 ساعت 16:052024-07-13اجتماعي

اعمال محدودیت های ترافیکی در چهارمحال و بختیاری


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) محدودیت های ترافیکی در شهرستان های 10 گانه استان اعمال می شود.

- شهرکرد-رییس پلیس راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) محدودیت های ترافیکی در شهرستان های 10 گانه استان اعمال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایرج حسین پور امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: به منظور تأمین امنیت ترافیکی عزاداران سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) محدودیت های ترافیکی در شهرستان های 10 گانه استان اعمال می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری افزود: در شهرکرد مرکز استان نظر به برگزاری مراسمات و حضور هیأت های مذهبی در هسته مرکزی شهر، طرح ترافیکی در این محدوده به شرح ذیل اجرا می شود: 1- حدفاصل چهارراه دامپزشکی تا تقاطع خواجه نصیر، حافظ 2- میدان انقلاب تا میدان فردوسی 3- تقاطع مولوی 12 محرم تا تقاطع 12 محرم خواجه نصیر 4- تقاطع مولوی ولی عصر تا امام زادگان دوخاتون 5- تقاطع مولوی فردوسی تا چهارراه دروازه فارسان وی ادامه داد: محدویت های ترافیکی در تاسوعای حسینی (ع) از ساعت 16:00 و در عاشورای حسینی (ع) از ساعت 7:00 اعمال خواهد شد.


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - محدودیت های ترافیکی - پلیس راهنمایی و رانندگی - تاسوعا و عاشورای حسینی - راهنمایی و رانندگی - ترافیکی - چهارمحال
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های ترافیکی در چهارمحال و بختیاری

اعمال محدودیت های ترافیکی در چهارمحال و بختیاری