مطالب مرتبط:
استان سمنان سه شهید شاخص را در جبهه مقاومت دارد
شهیدنامه ایرنا استان سمنان؛ جاویدنام حسن عامری
بارش باران در نیمه شمالی و وزش باد شدید در برخی استان های کشور
اعمال محدودیت تردد در جاده مخصوص
اعمال محدودیت تردد در جاده مخصوص تا 20 شهریور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1403 ساعت 09:152024-07-18اجتماعي

تردد در جاده های استان سمنان نیمه سنگین است


رییس پلیس راه استان سمنان از بروز ترافیک نیمه سنگین در محورهای مواصلاتی استان در پی بازگشت موج اول مسافران تعطیلات دهه اول ماه محرم خبر داد.

- سرهنگ موسی بزرگی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه به واسطه تعطیلات دهه اول ماه محرم و همچنین اواخر هفته، پیش بینی می شد که در روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد ترافیک نیمه سنگین در محورهای مواصلاتی استان سمنان باشیم، تاکید کرد: این پیش بینی با حجم ورودی خودرو به استان از ابتدای هفته محقق شد.

وی از بروز ترافیک نیمه سنگین در محورهای مواصلاتی استان در پی بازگشت موج اول مسافران تعطیلات دهه اول ماه محرم خبر داد و افزود: بیشترین میزان ترافیک در مسیر مشهد- تهران و در ورودی و خروجی شهرهای استان مشاهده می شود.

رییس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه حجم ورودی ترافیک به استان در روزهای ابتدایی هفته بسیار قابل توجه بود، تاکید کرد: فردا جمعه احتمالاً بیشترین میزان ترافیک در محورهای مواصلاتی استان وجود داشته باشد.

بزرگی با بیان اینکه از مسافران و زائران رضوی درخواست می شود که بازگشت خود به سمت شهرهای استان و یا تهران از مشهد مقدس را به فردا جمعه و آخرین ساعات این روز موکول نکنند، گفت: پیش بینی می شود فردا به خصوص در ساعات بعد از ظهر تا شب ترافیک در محور مشهد- تهران سنگین باشد.


برچسب ها: ترافیک نیمه سنگین - محورهای مواصلاتی - رییس پلیس راه استان سمنان - استان - استان سمنان - رییس پلیس راه استان - ترافیک
آخرین اخبار سرویس:

تردد در جاده های استان سمنان نیمه سنگین است

تردد در جاده های استان سمنان نیمه سنگین است