مطالب مرتبط:
پیام تبریک عارف به پزشکیان: حفاظت از اعتماد عمومی نیازمند صداقت با ملت است
پیام تبریک عمار حکیم به مقام معظم رهبری، پزشکیان و ملت ایران
پیام تبریک سید حسن خمینی به مسعود پزشکیان: انتخاب جنابعالی می تواند راه توسعه کشور و رفع مشکلات محرومین را فراهم کند/ نباید فراموش کنیم که ایران متعلق به همه ایرانیان است/ هیچ بخشی از این ملت نه قابل حذف است، نه قابل نادیده گرفته شدن
مخبر: امیدوارم دکتر پزشکیان به پشتوانه اعتماد مردمی بتوانند پاسخگوی خواسته ها و مطالبات بر حق ملت بزرگ ایران باشد
بیانیه انجمن صنفی مدیران و مشاوران منابع انسانی ، تبریک به ملت ایران و دکتر پزشکیان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 تیر 1403 ساعت 19:502024-07-06سياسي

به پزشکیان برای موفقیت در جلب اعتماد ملت ایران تبریک می گوییم


رییس شورای عالی سیاسی یمن در پیامی ضمن تبریک به حاکمیت و ملت ایران به مناسبت برگزاری موفقیت آمیز انتخابات ریاست جمهوری، انتخاب پزشکیان به عنوان رییس جمهور جدید کشورمان را به وی تبریک گفت.

- رییس شورای عالی سیاسی یمن در پیامی ضمن تبریک به حاکمیت و ملت ایران به مناسبت برگزاری موفقیت آمیز انتخابات ریاست جمهوری، انتخاب پزشکیان به عنوان رییس جمهور جدید کشورمان را به وی تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المسیره، مهدی المشاط رییس شورای عالی سیاسی یمن در پیامی انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رییس جمهور جدید ایران را به وی تبریک گفت.

المشاط در این پیام اعلام کرد: موفقیت در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را که در فضایی امن، سالم و در سطحی بالا از سلامت و شفافیت برگزار شد به ملت و حاکمیت ایران تبریک می گوییم.

رییس شورای عالی سیاسی یمن ادامه داد: به مسعود پزشکیان برای جلب اعتماد ملت ایران تبریک می گوییم و موفقیت در ماموریت بزرگ وی در راستای رشد ایران و حفاظت از امنیت و ثبات آن را برای او آرزومندیم.

المشاط تصریح کرد: ما بر توجه به تقویت روابط میان یمن و ایران در راستای منافع 2 کشور و 2 ملت در زمینه های گوناگون تاکید می کنیم.


برچسب ها: رییس شورای عالی سیاسی یمن - شورای عالی سیاسی یمن - انتخابات ریاست جمهوری - انتخابات ریاست - شورای عالی - انتخاب - تبریک
آخرین اخبار سرویس:

به پزشکیان برای موفقیت در جلب اعتماد ملت ایران تبریک می گوییم

به پزشکیان برای موفقیت در جلب اعتماد ملت ایران تبریک می گوییم