مطالب مرتبط:
پخش سرود جمهوری اسلامی ایران در آغاز دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری
قالیباف: اجماع سازی باید بر سر مردم و مبانی انقلاب اسلامی صورت بگیرد+فیلم
انتقاد صریح جمهوری اسلامی از مناظره اول
کاندیداهای انتخاباتی در راه صداوسیما/موضوع مناظره امشب مشخص شد
آغاز دومین مناظره انتخاباتی با عنوان خدمات رسانی عدالت محور دولت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1403 ساعت 15:152024-06-21سياسي

مناظره انتخاباتی نقطه قوت دموکراسی انقلاب اسلامی است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: مناظره انتخاباتی نقطه قوت دموکراسی انقلاب اسلامی در منطقه و بلکه در جهان و بزرگترین کمک به ملت عزیز برای انتخاب فرد اصلح است.

- ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: مناظره انتخاباتی نقطه قوت دموکراسی انقلاب اسلامی در منطقه و بلکه در جهان و بزرگترین کمک به ملت عزیز برای انتخاب فرد اصلح است.

آیت الله سید حسن عاملی یکم تیر در خطبه های نماز جمعه که در محل مصلای اردبیل برگزار شد، با اشاره به برگزاری مناظرات انتخاباتی بین نامزدهای ریاست جمهوری اظهار کرد: مناظره انتخاباتی نقطه قوت دموکراسی انقلاب اسلامی در منطقه و بلکه در جهان و بزرگترین کمک به ملت عزیز برای انتخاب فرد اصلح است.

چنین اقدام دموکراتیک در سیستم های بسته حکومتی وجود ندارد و لذا در غالب کشورهای دنیا چنین فضای بازی به چشم نمی خورد و این از برکات خون شهداء و برکات انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: غالب دولت ها از چنین فضایی می ترسند ولی جمهوری اسلامی هیچ واهمه ای ندارد به همین جهت اجرای مناظره در ایران در انتخابات ریاست جمهوری معضل بزرگی برای دولت های مستبد منطقه شده و لرزه به جان آنها انداخته و ملت های آنها را به آنها کاملاً بدبین کرده و ملت ها را بیدار و آنها را متوجه حقوق اساسی خود که از آن


برچسب ها: مناظره انتخاباتی - انقلاب اسلامی - انتخاب - نماینده ولی فقیه در استان - انتخاباتی - دموکراسی - نماینده ولی فقیه
آخرین اخبار سرویس:

مناظره انتخاباتی نقطه قوت دموکراسی انقلاب اسلامی است

مناظره انتخاباتی نقطه قوت دموکراسی انقلاب اسلامی است