مطالب مرتبط:
آمادگی نیروهای مسلح برای همکاری و تعامل با دولت چهاردهم
آمادگی رییس جمهور قزاقستان برای افزایش همکاری ها با ایران در دولت پزشکیان
آمادگی رییس جمهور قزاقستان برای افزایش همکاری ها با ایران در دولت پزشکیان
همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و بلاروس در حوزه اجرای طرح های مشترک و تبادل استاد و دانشجو
اعلام آمادگی صداوسیما برای همکاری با مسعود پزشکیان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 تیر 1403 ساعت 11:402024-07-07سياسي

اعلام آمادگی دانشگاه صنعتی شریف برای همکاری با دولت


رییس دانشگاه صنعتی شریف طی پیامی ضمن تبریک به دکتر مسعود پزشکیان رییس جمهور منتخب از آمادگی این دانشگاه برای تداوم همکاری و همیاری با دولتمردان در تمامی زمینه ها خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید عباس موسوی رییس دانشگاه صنعتی شریف طی پیامی ضمن تبریک به دکتر مسعود پزشکیان رییس جمهور منتخب مردم ایران در چهاردهمین دوره از انتخابات، برای وی آرزوی توفیق روزافزون در جهت رفع موانع و مشکلات و تحقق اهداف بلندمدت کشور کرد.

متن پیام: جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان رییس جمهور محترم منتخب مردم ایران با سلام و احترام، انتخاب جنابعالی را به عنوان رییس جمهور منتخب مردم ایران تبریک عرض می نمایم و آرزوی توفیق روزافزون برای شما در جهت رفع موانع و مشکلات پیش روی کشور و تحقق اهداف بلندمدت ایران عزیز را دارم.

حضور گسترده مردم در این انتخابات، بیانگر اعتقاد ایشان به نظام جمهوری اسلامی و اشتیاق و خواست قلبی آنان برای پیشرفت کشور عزیزمان است.

این مشارکت نشان داد که ملت ایران علیرغم مشکلات و گلایه ها، همچنان با توان و انگیزه، در صحنه های سرنوشت ساز کشور حاضر هستند و آینده ای روشن و پرامید را برای ایران عزیز رقم می زنند.

دانشگاه صنعتی شریف، به عنوان یکی از معتبرترین مراکز علمی و پژوهشی کشور، و به عنوان جزیی از حاکمیت، همچون گذشته آمادگی خو


برچسب ها: دانشگاه صنعتی شریف - رییس جمهور منتخب - رییس دانشگاه صنعتی شریف - رییس جمهور - مسعود پزشکیان - دانشگاه صنعتی - مردم ایران
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی دانشگاه صنعتی شریف برای همکاری با دولت

اعلام آمادگی دانشگاه صنعتی شریف برای همکاری با دولت