مطالب مرتبط:
دیدار رییس جمهور منتخب با خانواده شهید رییسی
دیدار زاکانی و قاضی زاده با رییس جمهور منتخب
تصاویری از دیدار های امروز رییس جمهور منتخب (فیلم)
زاکانی و قاضی زاده هاشمی با رییس جمهور منتخب دیدار کردند
زاکانی و قاضی زاده هاشمی با رییس جمهور منتخب دیدار کردند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 تیر 1403 ساعت 17:502024-07-12سياسي

دیدار رییس کمیسیون آموزش مجلس با رییس جمهور منتخب


رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از دیدار خود با رییس جمهور منتخب خبر داد و گفت که تمام تلاش خود را برای همکاری و هم افزایی به کار خواهیم گرفت.

- رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از دیدار خود با رییس جمهور منتخب خبر داد و گفت که تمام تلاش خود را برای همکاری و هم افزایی به کار خواهیم گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا منادی سفیدان با اشاره به دیدار خود با مسعود پزشکیان رییس جمهور منتخب در ساختمان ریاست جمهوری، گفت: در این دیدار از طرف خودم و کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی پیروزی ایشان را تبریک گفتم؛ مجلس آماده حمایت و همکاری در حوزه های مختلف به ویژه حوزه آموزش با دولت چهاردهم است.

وی ادامه داد: ما در انتخاب وزرای مرتبط با کمیسیون آموزش در کنار دولت خواهیم بود و تمام تلاش خود را برای همکاری و هم افزایی به کار خواهیم گرفت.

رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مجلس افزود: اعتقاد راسخ داریم که قطار توسعه کشور از مسیر آموزش می گذرد و حمایت از باسوادترین رییس جمهور وظیفه ماست.

وی ادامه داد: دولت و مجلس می توانند با همکاری های نزدیک و هم جهت زمینه های پیشرفت و تعالی کشور را فراهم کنند و آینده ای روشن برای نسل های آتی رقم بزنند.


برچسب ها: کمیسیون آموزش - رییس جمهور منتخب - رییس کمیسیون - کمیسیون آموزش و تحقیقات - کمیسیون - رییس جمهور - آموزش و تحقیقات مجلس
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس کمیسیون آموزش مجلس با رییس جمهور منتخب

دیدار رییس کمیسیون آموزش مجلس با رییس جمهور منتخب