مطالب مرتبط:
50 عنوان برنامه در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر ماکو برگزار می شود
درخواست کمک از مردم برای اجرای امر به معروف در کردستان
اجرای 450 برنامه در هفته حقوق بشر آمریکایی در کرمانشاه
اجرای 450 برنامه در هفته حقوق بشر آمریکایی در کرمانشاه
بازگشت 2 هزار مترمربع از اراضی مرغوب آذربایجان غربی به چرخه تولید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 تیر 1403 ساعت 23:102024-07-09سياسي

اجرای 400 برنامه در هفته احیای امر به معروف در آذربایجان غربی


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی ازاجرای 400 عنوان برنامه، همزمان با هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان خبر داد.

- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی خبر داد؛ اجرای 400 برنامه در هفته احیای امر به معروف در آذربایجان غربی ارومیه - دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی ازاجرای 400 عنوان برنامه، همزمان با هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان خبر داد.

حجت الاسلام عباسعلی مؤمن در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه نشست های علمی با نخبگان دانشگاهی و حوزوی، همایش امر به معروف و نهی از منکر، همایش بانوان با موضوع عفاف و حجاب از اهم برنامه های این هفته است، افزود: در قانون مربوط امر به معروف و نهی از منکر سه گروه مردم به مردم حاکمیت به مردم مردم نسبت به حاکمیت در قابل یکدیگر وظیفه دارند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه مهم دینی است که دوام و اجرای واجبات دینی در گرو اجرای این فریضه است و در قرآن کریم بیش از 30 آیه در ارتباط با این موضوع نازل شده است.

حجت الاسلام مؤمن افزود: در راستای فراهم کردن شرایطی برای مطالبه گری مردم از مسئولان سامانه سو راه اندازی شده تا مردم هرگونه شکایت خود را از دستگاه های دولتی، قض


برچسب ها: امر به معروف و نهی از منکر - امر به معروف - نهی از منکر - آذربایجان غربی - احیای امر به معروف - ستاد امر به معروف و نهی - ستاد امر به معروف
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 400 برنامه در هفته احیای امر به معروف در آذربایجان غربی

اجرای 400 برنامه در هفته احیای امر به معروف در آذربایجان غربی