مطالب مرتبط:
رهبر انقلاب: توصیه موکد من تعامل سازنده مجلس با دولت جدید است/ موفقیت رییس جمهور و دولت جدید، موفقیت همه ما است/ مجلس صرفاً یک نهاد پرسشگر نیست بلکه یک نهاد پاسخگو هم هست
رهبر انقلاب: توصیه ام تعامل سازنده مجلس با دولت جدید است + فیلم و عکس
رهبر انقلاب در دیدار رییس و نمایندگان مجلس: توصیه موکد من تعامل سازنده مجلس با دولت جدید است
ویدیو/ رهبر انقلاب: توصیه من تعامل سازنده مجلس با دولت جدید است
رهبر انقلاب: مجلس نباید منشاء تشنج در افکار عمومی باشد/ توصیه موکد من تعامل سازنده مجلس با دولت جدید است؛ موفقیت رییس جمهور و دولت جدید موفقیت همه ما است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1403 ساعت 16:052024-07-21سياسي

اخبار سیاسی 31 تیر؛ تاکید رهبر انقلاب بر تعامل سازنده مجلس با دولت/حضور بی تکلف پزشکیان در مجلس


«دیدار رییس و نمایندگان مجلس دوازدهم با رهبر انقلاب»، «حضور رییس جمهور منتخب در صحن علنی مجلس» و «گزارش اعضای دولت از عملکرد سه ساله حوزه تحت مدیریت خود» از موضوعات مهم خبری سی ویکم تیر 1403 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

- دیدار رییس و نمایندگان مجلس دوازدهم با رهبر انقلاب ، حضور رییس جمهور منتخب در صحن علنی مجلس و گزارش اعضای دولت از عملکرد سه ساله حوزه تحت مدیریت خود از موضوعات مهم خبری سی ویکم تیر 1403 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز با انتشار پستی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از لطف حضرت آقا صمیمانه سپاسگزارم.

اکنون اعتماد مردم و حمایت شما از دولت ایران بزرگترین سرمایه همه ما برای رسیدن به موفقیت های پیش روست و از دل و جان برای موفقیت ایران تلاش خواهیم کرد.

یک صدای واحد برای ایران.

**** صبح امروز و پیش از دیدار نمایندگان با رهبر انقلاب، گفت: امروز به مجلس آمدم تا سلامی کرده و تشکر کنم و ان شاءالله دست به دست هم داده و مشکلات کشور را حل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاشم این است که بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم، افزود: ما هستیم تا مشکلات مردم و گرفتاری آن ها را رفع کنیم.


برچسب ها: رهبر انقلاب - رییس جمهور منتخب - نمایندگان مجلس - گزارش - مجلس - صحن علنی مجلس - رییس جمهور
آخرین اخبار سرویس:

اخبار سیاسی 31 تیر؛ تاکید رهبر انقلاب بر تعامل سازنده مجلس با دولت/حضور بی تکلف پزشکیان در مجلس

اخبار سیاسی 31 تیر؛ تاکید رهبر انقلاب بر تعامل سازنده مجلس با دولت/حضور بی تکلف پزشکیان در مجلس