مطالب مرتبط:
عکس | مراسم سوگواری روز هفتم ماه محرم در استانداری کردستان
تصاویر| مراسم سوگواری و عزاداری هشتمین روز محرم 1403 در مسجد شهدای شیراز
سوگواری محرم با مراسم تعزیه زعفرجن در بشرویه
سوگواری محرم با مراسم تعزیه زعفرجن در خراسان جنوبی
فیلم | مراسم سوگواری سالار شهیدان در استانداری مازندران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1403 ساعت 15:252024-07-14سياسي

استقرار پایگاه های طرح اکرام ایتام و محسنین در مراسم سوگواری محرم


مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری از استقرار پایگاه های طرح اکرام ایتام و محسنین در مراسم سوگواری شهدای کربلا خبر داد.

- شهرکرد-مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری از استقرار پایگاه های طرح اکرام ایتام و محسنین در مراسم سوگواری شهدای کربلا خبر داد.

جاسم محمدی فارسانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با تسلیت فرا رسیدن عاشورا و تاسوعای حسینی بیان کرد: بنابر سنت هر ساله پایگاه های طرح اکرام ایتام و محسنین در محل برگزاری سوگواری و عزاداری شهدای کربلا توسط کارکنان این نهاد مستقر می شود.

وی با اشاره به روش های غیرحضوری مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین افزود: نیکوکاران علاقه مند به مشارکت در این طرح می توانند با ارسال پیامک به شماره تلفن همراه 09912059349، مراجعه به سایت Ekram.

Emdad.

ir، ارسال عدد 038 به 30003333 و یا مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد در سطح استان سهمی در تأمین نیازهای اقتصادی فرزندان خانواده های نیازمند (تأمین هزینه های تحصیلی، پوشاک و هزینه های جاری) داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان تعداد فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت را 8 هزار و 700 فرزند عنوان و بیان کرد: طرح محسنین شامل فرزندان دارای سرپرست است اما پدر خانواده علیرغم میل باطنی اش به دلیل کهولت سن، بیماری و از کارافتادگی و یا علل دیگر، توان اداره زن


برچسب ها: طرح اکرام ایتام - ایتام و محسنین - اکرام ایتام - استان چهارمحال و بختیاری - طرح اکرام - مراسم سوگواری - چهارمحال و بختیاری
آخرین اخبار سرویس:

استقرار پایگاه های طرح اکرام ایتام و محسنین در مراسم سوگواری محرم

استقرار پایگاه های طرح اکرام ایتام و محسنین در مراسم سوگواری محرم