مطالب مرتبط:
دولت چهاردهم افرادی که سابقه عدم موفقیت در حوزه اقتصاد دارند را تکرار نکند/ امیدواریم تعامل دولت و مجلس نسبت به دوره های قبل افزایش پیدا کند
کوچکی نژاد: دولت چهاردهم افرادی که سابقه عدم موفقیت در حوزه اقتصاد دارند را تکرار نکند | امیدواریم تعامل دولت و مجلس نسبت به دوره های قبل افزایش پیدا کند
کوچکی نژاد: دولت چهاردهم افرادی که سابقه عدم موفقیت در حوزه اقتصاد دارند را تکرار نکند/ امیدواریم تعامل دولت و مجلس نسبت به دوره های قبل افزایش پیدا کند
دولت چهاردهم؛ مبادلات جهانی و اولویت های سیاست خارجی
اولویت های اصلی دولت چهاردهم در حوزه نفت چیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1403 ساعت 21:352024-07-18سياسي

اقتصاد اولویت اول دولت چهاردهم باید باشد


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقتصاد و معیشت جزو دغدغه های اولویت دار جامعه بشمار می رود گفت: اقتصاد باید اولویت اول دولت چهاردهم باید باشد.

- حاکم ممکان در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه حوزه اقتصاد نباید محل آزمون و خطا و رزومه سازی افراد کم تجربه باشد افزود: انتظار می رود دولت چهاردهم در انتخاب کابینه اقتصادی خود به تجربه، کارآمدی و سوابق افراد نگاه ویژه ای داشته باشد.

وی افزود: وضعیت اقتصادی مردم دیگر فرصتی برای تکرار جراحی های بی پشتوانه باقی نگذاشته و ضروری است تا دولت دقت نظر جدی نسبت به اقتصاد داشته باشد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای برون رفت از اقتصاد پیوند خورده با نفت، می بایست بیش از پیش بر روی صادرات غیرنفتی و رفع تحریم ها تمرکز کرد.

ممکان با بیان اینکه اقتصاد محل وعده های رنگارنگ نیست افزود: مردم ثمره برنامه ها و اقدامات اقتصادی را بر سر سفره های خود لمس می کنند و وعده های رنگارنگ دیگر برای مردم آب و نان نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: آرامش و ثبات در بازار، رونق تولید، توسعه صادرات، رفع گره های بانکی و توجه به اقتصاد دانش بنیان راهکارهایی است که می بایست برای برون رفت از شرایط کنونی عملیاتی کرد.


برچسب ها: اقتصاد - مجلس شورای اسلامی - شورای اسلامی - اقتصادی - کمیسیون اقتصادی مجلس - اولویت - عضو کمیسیون اقتصادی
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد اولویت اول دولت چهاردهم باید باشد

اقتصاد اولویت اول دولت چهاردهم باید باشد