مطالب مرتبط:
رأی گیری در تمام نقاط صعب العبور استان یزد هم انجام می شود
تولید 1.4 میلیون تن محصولات کشاورزی در استان بوشهر
فرمانده انتظامی یزد: امنیت بر انتخابات و استان حاکم است
فیلم/نماینده یزد: حضور مردم در انتخابات موجب استحکام قدرت نظام است
تسلیت مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد به استاد مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 تیر 1403 ساعت 09:052024-06-29اجتماعي

واگذاری بخشی از وظایف شهرداری یزد به نظام مهندسی کشاورزی استان


شهرداری یزد و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان در رابطه با همکاری های آموزشی، حفظ و نگهداری فضای سبز و محیط زیست شهری، همچنین فرهنگسازی و مدیریت در حوزه پسماند شهری دو تفاهم نامه امضاء کردند.

- ایسنا/یزد شهرداری یزد و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان در رابطه با همکاری های آموزشی، حفظ و نگهداری فضای سبز و محیط زیست شهری، همچنین فرهنگسازی و مدیریت در حوزه پسماند شهری دو تفاهم نامه امضاء کردند.

حمیدرضا رحیم دل معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری یزد در مراسم امضای این تفاهم نامه ها به طرح های خوب و قابل اجرای سازمان نظام مهندسی اشاره و اظهار کرد: شهرداری آمادگی خود را برای در اختیار گذاشتن امکانات مختلف از جمله مکان، تجهیزات آموزشی و اعتبار لازم جهت اجرای طرح های پژوهشی سازمان نظام مهندسی که در حوزه محیط زیست و فضای سبز شهری است را اعلام می دارد.

وی افزود: می توان در حوزه فضای سبز، کارشناسان متخصص سازمان نظام مهندسی را جایگزین پیمانکاران کرد که به دلیل مرتبط بودن با رشته تحصیلی و تخصصشان بازخورد موفقیت آمیز خواهد داشت.

سیدزین العابدین حسینی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد نیز بیان کرد: تصور کویری بودن یزد در اذهان مردم کشور به گونه ای است که وقتی به یزد می آیند، به ر


برچسب ها: سازمان نظام مهندسی - نظام مهندسی کشاورزی - نظام مهندسی - سازمان نظام مهندسی کشاورزی - شهرداری یزد - سازمان نظام - مهندسی کشاورزی
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری بخشی از وظایف شهرداری یزد به نظام مهندسی کشاورزی استان

واگذاری بخشی از وظایف شهرداری یزد به نظام مهندسی کشاورزی استان