مطالب مرتبط:
حضور پرشور هنرمندان و اصحاب رسانه تبریز در انتخابات ریاست جمهوری
حضور باشکوه مردم خوزستان در حماسه انتخابات+تصویر
مردم خوزستان با حضور حداکثری در انتخابات حماسه دیگری خلق می کنند
اهالی فرهنگ، هنر و رسانه خوزستان همچون گذشته حضور پرشوری در انتخابات دارند
فیلم | حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه تبریز پای صندوق رای
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 تیر 1403 ساعت 23:502024-07-05سياسي

تقدیر از اصحاب رسانه خوزستان برای مخابره حماسه حضور در انتخابات


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن تقدیر از اصحاب رسانه استان، بر اهمیت نقش رسانه در اطلاع رسانی و ایجاد شور انتخاباتی تاکید کرد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن تقدیر از اصحاب رسانه استان، بر اهمیت نقش رسانه در اطلاع رسانی و ایجاد شور انتخاباتی تاکید کرد.

مجید منادی امروز 15 تیرماه در جمع خبرنگاران، ضمن تقدیر و تشکر از مردم ایران به ویژه مردم خوزستان، اظهار کرد: بر اساس برآوردها و گفته مسئولان اجرایی انتخابات و بر اساس داده های بر خط، خوشبختانه با رشد حضور و مشارکت مردم مواجه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: مشارکت مردم مطالبه مقام معظم رهبری است و ایشان در دور اول انتخابات نیز اشاره کردند که حضور مردم در انتخابات در حد انتظار ما نبود و واقعا اینگونه بود که علل متعددی داشت اما با فعالیت اصحاب رسانه های برخط و صداوسیما و دلسوزان، روحانیت، اساتید، مسئولان ستادها و دو کاندیدا، کمک شد و امروز صبح و بعدازظهر شاهد مشارکت در انتخابات بودیم و امیدواریم که این شور و فرهنگ برای مشارکت در سرنوشت همیشه وجود داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: از اصحاب رسانه که در مخابره و اطلاع رسانی حماسه حضور مردم نقش جدی دارند تقدیر و تشکر می کنم.


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - انتخابات - اصحاب رسانه - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - خوزستان - رسانه
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از اصحاب رسانه خوزستان برای مخابره حماسه حضور در انتخابات

تقدیر از اصحاب رسانه خوزستان برای مخابره حماسه حضور در انتخابات