مطالب مرتبط:
آغاز بزرگترین پروژه زیرساختی کاشان
انجام 9 میلیون آزمایش در پروژه های عمرانی و زیرساختی کشور
انجام 9 میلیون آزمایش در پروژه های عمرانی و زیرساختی
اطرافیان قالیباف بابت پروژه تخریب، قرارداد دارند!
پاسخ رسایی به حامیان قالیباف: اینها بابت پروژه تخریب، قرارداد دارند / بهترین پاسخ برای رأی ندادن به قالیباف، چهارم شدن او در انتخابات مجلس است، آن هم در شهری که 12 سال شهردارش بوده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 تیر 1403 ساعت 17:252024-07-08اقتصادي

انعقاد قرارداد بزرگترین پروژه زیرساختی کاشان


شهردار کاشان از انعقاد قرارداد بزرگترین پروژه زیرساختی کاشان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیومرث محمدپور عصر دوشنبه در حاشیه انعقاد قرارداد بزرگترین پروژه زیرساختی کاشان اظهار کرد: این پروژه بر بستر فیبر نوری بوده و اعتبار اختصاص داده شده به آن بیش از پنج هزار میلیارد ریال است.

وی با اشاره به اینکه انجام این پروژه گامی بزرگ در راستای تحقق شهر هوشمند خواهد بود، ابراز کرد: قرارداد اجرای فیبر نوری شهر کاشان فی مابین شهرداری کاشان و شرکت ارتباط عصر نوین (های وب) منعقد شد.

شهردار کاشان تصریح کرد: به منظور تکمیل پروژه راهبردی و ملی فیبرنوری منازل و کسب وکارها با هدف دستیابی به ایجاد 20 میلیون پوشش فیبرنوری در کشور و همچنین رویکرد مدیریت شهری کاشان در زمینه تحقق و عملیاتی شدن شهر هوشمند این قرارداد منعقد گردید.

وی خاطرنشان کرد: پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها یکی از پروژه هایی است که می تواند زیرساخت ارتباطات و آینده آن را تأمین کند و با اجرای این پروژه شهروندان می توانند با سرعتی تا 100 برابر سرعت فعلی از اینترنت ثابت استفاده کنند.

محمدپور با یادآوری اینکه این عقد قرارداد با اپراتور معرفی شده از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با هدف تسریع در اجرای پروژه صورت گرفته است، افزود: بر اساس تفاهم انجام شده بستر ارتباط


برچسب ها: انعقاد قرارداد - کاشان - پروژه - قرارداد - فیبرنوری - بزرگترین - شهردار کاشان
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرارداد بزرگترین پروژه زیرساختی کاشان

انعقاد قرارداد بزرگترین پروژه زیرساختی کاشان