مطالب مرتبط:
پنهان کاری عجیب فدراسیون
ساعات کاری شنبه و یکشنبه ادارات دولتی کاهش یافت
مناظره | قالیباف: نمی شود بدون احترام و با تنش و با خشونت کاری کرد
کتک کاری بخاطر بوسه بر لب های خونین +عکس و جزییات
حمله پورمحمدی به قالیباف و حامیان دولت رییسی در مناظره: مافیای VPN جیب مردم را خالی می کند؛ چرا کاری نکردید؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1403 ساعت 12:202024-06-22سياسي

در عالم کاری دشوارتر از قضاوت نیست


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه کار قضایی را کاری بسیار حساس و دشوار خواند و گفت: در عالم کاری دشوارتر از حکم کردن و قضاوت نیست، - ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه کار قضایی را کاری بسیار حساس و دشوار خواند و گفت: در عالم کاری دشوارتر از حکم کردن و قضاوت نیست، زیرا حکم کردن ورود به عرصه مال، جان و آبروی افراد است.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری در نشست شورای قضایی استان، علم را لازم حکم کردن دانست و گفت: حکم کردن ابتدا کار خداوند و از شئون الهی است و بعد خداوند متعال این مأموریت به انبیاء و اولیاء سپرده شده است.

وی افزود: هرچه عرصه فرهنگی، اعتقادی و فرهنگ دینی ما وظیفه خود را بهتر انجام دهد، میزان مراجعه به دستگاه قضایی کمتر خواهد شد، اما کم کاری دستگاه های فرهنگی، از جمله دستگاه روحانیت سبب شده که میزان مراجعه به دادگستری افزایش پیدا کند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اهمیت تعامل میان دستگاه قضایی و دستگاه های فرهنگی، عنوان کرد: لازم است نشست هایی میان دستگاه قضایی با دستگاه های فرهنگی و معتمدین جامعه برگزار شود و ضمن تشریح مسائل و مشکلات جامعه، از آنها درخصوص حل مشکلات فرهنگی جامعه مطالبه صورت بپذیرد.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - امام جمعه کرمانشاه - نماینده ولی فقیه - امام جمعه - کرمانشاه - قضایی - حجت الاسلام والمسلمین
آخرین اخبار سرویس:

در عالم کاری دشوارتر از قضاوت نیست

در عالم کاری دشوارتر از قضاوت نیست