مطالب مرتبط:
آتش سوزی به جنگل های پلدختر رسید/ درخواست اعزام بالگرد به منطقه
حجم گسترده آتش سوزی در جنگل های پلدختر / درخواست برای اعزام بالگرد
آتش سوزی به جنگل های پلدختر رسید
آتش سوزی به جنگل های پلدختر رسید
آتش سوزی در مراتع پلدختر و کوهدشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1403 ساعت 20:452024-06-21حوادث

آتش سوزی در پلدختر و رومشکان/ آپ پاشی از طریق بالگرد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: آتش سوزی در مله کوه منطقه ای بین پلدختر و رومشکان رخ داده و نیروهای اطفای حریق در تلاش مهار آن هستند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: آتش سوزی در "مله کوه" منطقه ای بین پلدختر و رومشکان رخ داده و نیروهای اطفای حریق در تلاش مهار آن هستند.

حسین میرزایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز یکم تیرماه، یک حادثه آتش سوزی در منطقه مله کوه رخ داده که نیروهای اطفای حریق فرمانداری و بخشداری در منطقه حضور دارند تا حریق را اطفاء کنند.

وی اضافه کرد: این منطقه صعب العبور و بین پلدختر و رومشکان واقع شده که پس از اطفاء و پایش نیز به منظور جلوگیری از گسترش احتمالی حریق، آب پاشی از طریق بالگرد را انجام خواهیم داد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: پس از اطفای حریق بررسی های لازم برای برآورد میزان خسارت انجام و اعلام خواهد شد.

میرزایی با بیان اینکه امسال برخلاف سال های قبل یک بالگرد در فرودگاه خرم آباد مستقر است، خاطرنشان کرد: در چند روز اخیر چندین سورتی پرواز برای هلی برد نیروها به مناطق آتش سوزی انجام شد که کمک خوبی برای اطفای به موقع آتش در منطقه بود.


برچسب ها: منابع طبیعی و آبخیزداری - مدیرکل منابع طبیعی - آبخیزداری لرستان - اطفای حریق - منابع طبیعی - آتش سوزی - رومشکان
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در پلدختر و رومشکان/ آپ پاشی از طریق بالگرد

آتش سوزی در پلدختر و رومشکان/ آپ پاشی از طریق بالگرد