مطالب مرتبط:
کشف بیش از 40 کیلوگرم تریاک از زن و شوهر قاچاقچی
کشف بیش از 40 کیلوگرم تریاک از زن و شوهر قاچاقچی
کشف بیش از 40 کیلوگرم تریاک از زن و شوهر قاچاقچی
تجمع عاشورایی «یوم الحسین (ع)» - اصفهان
تجمع هیئات اصفهان عصر عاشورا در میدان امام حسین (ع)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1403 ساعت 13:352024-07-17حوادث

10 کیلوگرم کوکایین در اصفهان کشف شد


اصفهان _جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف محموله بی سابقه کوکایین به وزن 10 کیلو گرم در عملیات ویژه مأموران یگان تکاوری پلیس استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا هاشمی فر ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی و همه جانبه مجموعه پرتوان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان باندی که در زمینه قاچاق کوکایین فعالیت می کرد شناسایی و در رصد هوشمندانه این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: نهایتاً پس از چندین شبانه روز کار اطلاعاتی و رصد هوشمندانه و لحظه ای تحرکات این باند یک دستگاه خودروی پژو 405 حامل این نوع مواد هنگام عبور از منطقه کویری شرق استان شناسایی و در یک عملیات پیچیده و غافلگیر کننده توسط مأموران یگان تکاوری پلیس استان متوقف و در بازرسی دقیق از این خودروی 10 بسته کوکایین به وزن 10 کیلو کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به بی سابقه بودن کشف این مقدار کوکایین در کشور گفت: قاچاقچیان این محموله را از مرزهای شرقی کشور وارد و قصد انتقال آن به مرکز کشور را داشتند که با هوشیاری و اقدام به موقع مأموران پلیس در عملی کردن نقشه شوم خود ناکام ماندند.

وی از دستگیری 2 نفر قاچاقچی در این عملیات و تحویل آنها به مرجع قضایی خبر داد و گفت: تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر اعضای مرتبط با این


برچسب ها: فرمانده انتظامی استان - استان اصفهان - استان - اصفهان - فرمانده انتظامی - کوکایین - پلیس مبارزه با مواد مخدر
آخرین اخبار سرویس:

10 کیلوگرم کوکایین در اصفهان کشف شد

10 کیلوگرم کوکایین در اصفهان کشف شد