مطالب مرتبط:
لحظه به لحظه با نقل و انتقالاتی تابستانی ارتش سرخ آسیا امروز چهار شنبه 6  آبان 1403 | رییس باشگاه پرسپولیس تکلیف این ستاره پر حاشیه را مشخص کرد/ درویش اجازه بازگشت به بمب هسته ای سرخپوشان را می دهد؟/بمب نقل و انتقالات پرسپولیس با طعم بانک شهر
قاتل رسول شهریاری، رییس کانون مداحان شاهین شهر دستگیر شد
لحظه به لحظه با نقل و انتقالاتی تابستانی ارتش سرخ آسیا امروز چهار شنبه 6 آبان 1403 | رییس باشگاه پرسپولیس تکلیف این ستاره پر حاشیه را مشخص کرد | درویش اجازه بازگشت به بمب هسته ای سرخپوشان را می دهد؟ | بمب نقل و انتقالات پرسپولیس با طعم بانک شهر
نقل و انتقالات تابستانی ارتش سرخ آسیا امروز پنجشنبه 7  آبان 1403 | رییس باشگاه پرسپولیس تکلیف این ستاره پر حاشیه را مشخص کرد/ درویش اجازه بازگشت به بمب هسته ای سرخپوشان را می دهد؟/بمب نقل و انتقالات پرسپولیس با طعم بانک شهر
عضو شورای شهر تهران: تکمیل طرح های نیمه تمام باید اولویت دولت چهاردهم باشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 تیر 1403 ساعت 09:502024-06-27سياسي

انتقاد رییس شورای شهر از شهردار یزد


در زمینه آذین بندی و فضا سازی برخی از میادین شهر کاستی هایی وجود دارد و باید این نقیصه رفع شود، لذا از شهردار یزد انتظار می رود برای بهبود این وضعیت ورود کند.

- ایسنا/یزد رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: در زمینه آذین بندی و فضا سازی برخی از میادین شهر کاستی هایی وجود دارد و باید این نقیصه رفع شود، لذا از شهردار یزد انتظار می رود برای بهبود این وضعیت ورود کند.

عزیزالله سیفی در این باره گفت: علی رغم اینکه اقدامات بسیار خوبی در اعیاد و مناسبت ها توسط شهرداری انجام می شود، اما در زمینه آذین بندی و فضا سازی برخی از میادین شهر کاستی هایی وجود دارد و باید این نقیصه رفع شود.

وی افزود: در اعیاد دهه امامت از قربان تا غدیر افزون بر 110 جشن و برنامه با مشارکت شهرداری یزد در همه محلات شهر برگزار شد که قابل تقدیر است.

رییس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: همچنین ویژه برنامه جشنی نیز در محل سابق ترمینال یزد برگزار شد که در هر شبانه روز بیش از 15 هزار نفر از این برنامه ها استفاده کردند.

سیفی افزود: هر چند اقدامات قابل تقدیر زیادی در این ایام اجرا شد ولی علی رغم تذکرات قبلی هنوز کاستی هایی در آذین بندی و فضاسازی شهری برخی از میادین و خیابان های شهر یزد وجود دارد.


برچسب ها: رییس شورای اسلامی شهر - شورای اسلامی شهر یزد - شهردار - شورای اسلامی شهر - شهردار یزد - آذین بندی - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس شورای شهر از شهردار یزد

انتقاد رییس شورای شهر از شهردار یزد