مطالب مرتبط:
ستاره جذاب به شایعه جدایی اش از پرسپولیس واکنش نشان داد
جدایی خواننده مشهور ایرانی از همسرش
آقای بازیکن! جدایی خودت را گردن جواد نکونام و مدیران نینداز/ بازیکنان استقلال نباید به شعور هواداران توهین کنند
هموارتر شدن مسیر انتقال کفرن تورام به یوونتوس در پی جدایی مویزه کین
کونته به ستاره ناپولی اجازه جدایی نمی دهد: اینجا می مانی!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 تیر 1403 ساعت 13:002024-06-28فرهنگي

روایت کلاری از دلشوره اصغر فرهادی در «جدایی» و عصبانیت در «گذشته»


محمود کلاری در کارگاه انتقال تجربیات فیلمبرداری اش در کنار بزرگان سینما، دو خاطره از اصغر فرهادی در فیلم های «جدایی نادر از سیمین» و «گذشته» تعریف کرد، - روایت کلاری از دلشوره اصغر فرهادی در جدایی و عصبانیت در گذشته محمود کلاری در کارگاه انتقال تجربیات فیلمبرداری اش در کنار بزرگان سینما، دو خاطره از اصغر فرهادی در فیلم های جدایی نادر از سیمین و گذشته تعریف کرد، گریزی به سرب مسعود کیمیایی داشت و درباره 40 سال فیلمبرداری در سینمای ایران صحبت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موزه سینما، کارگاه انتقال تجربه فیلمبرداری با حضور محمود کلاری، فیلمبردار برجسته سینمای ایران عصر روز پنجشنبه هفتم تیرماه در سالن فردوس موزه سینمای ایران برگزار شد.

محمود کلاری در بخش ابتدایی صحبت های خود گفت: سینما بدون تصویر معنایی ندارد.

به عقیده من، سینما یعنی دوربین فیلمبرداری و بدون آن سینما شکل نمی گیرد.

مابقی عناصر این هنر از دوران یونان باستان وجود داشته است و سینما از زمانی شکل گرفت که دوربین فیلمبرداری اختراع شد و با فیلم ورود قطار به ایستگاه ساخته برادران لومیر این شکل هنری پدید آمد.

وی ادامه داد: بیش از 100 سال از پیدایش سینما گذشته و هنوز در زبان عموم مردم گفته می شود در نقطه ای گروهی در حال فیلمبرداری هستند و این موضوع اهمیت ع


برچسب ها: فیلمبردار - اصغر فرهادی - محمود کلاری - فیلمبرداری - سینما - جدایی نادر از سیمین - سینمای ایران
آخرین اخبار سرویس:

روایت کلاری از دلشوره اصغر فرهادی در «جدایی» و عصبانیت در «گذشته»

روایت کلاری از دلشوره اصغر فرهادی در «جدایی» و عصبانیت در «گذشته»