مطالب مرتبط:
5 شهر با آب و هوای خنک ؛ مناسب برای سفرهای تابستانی
انتصاب سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر مشهد مقدس
«گالیله» با 4 میلیارد تومان از تئاتر شهر رفت
فیلم | اجرای نمایش عروسکی شهر میوه ها در زنجان
پویش پاکبان محرم در شهر کرج اجرا می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 تیر 1403 ساعت 10:502024-07-08ورزشي

بیاد پهلوان اول شهر خوی


به شهر خوی با داشتن مساجد تاریخی متعدد و بازار قدیمی سرپوشیده که نشان دهنده جایگاه مذهبی و اقتصاد خوی در منطقه است همواره خاستگاه افرادی بوده که حیات خودشان منشا اثرات ارزشمندی برای خوی و حتی شهرهای اطراف بودند.

- ایسنا/آذربایجان غربی به شهر خوی با داشتن مساجد تاریخی متعدد و بازار قدیمی سرپوشیده که نشان دهنده جایگاه مذهبی و اقتصاد خوی در منطقه است همواره خاستگاه افرادی بوده که حیات خودشان منشا اثرات ارزشمندی برای خوی و حتی شهرهای اطراف بودند.

محمدرضا محبوبی نام آورترین پهلوان خویی در دوره معاصر است که توانست سرمنشا خدمات زیادی در بخش های ورزشی،عمرانی و اجتماعی و فرهنگی و هنری باشد.

احداث زورخانه، تبدیل بوکس خوی بعنوان قطب بوکس کشور، برگزاری مسابقات بین المللی بوکس فجر به میزبانی خوی، خدمات و عمرانی شهری نظیر احداث پل جهاد، احداث بلوار در جمشیدآباد محروم ترین منطقه خوی، کمک به مستضعفین و کسانی که فریادرسی نداشتن، پرهیز از رانت و مافیابازی، ایجاد وفاق و همدلی در بین مسئولین شهر و پرهیز از سیاسی کاری از جمله مواردی بود که پهلوان محمدرضا محبوبی توانسته بود به تنهایی در خوی بدان همت گمارد و شهر را در یک وضعیت مناسب که اخلاق مداری در آن حاکم بود پیش بَرَد.


برچسب ها: مساجد تاریخی - شهر خوی - مسابقات بین المللی - سرپوشیده - منطقه - احداث - منشا
آخرین اخبار سرویس:

بیاد پهلوان اول شهر خوی

بیاد پهلوان اول شهر خوی