مطالب مرتبط:
محموله سوخت قاچاق در سردشت متوقف شد
2 میلیون لیتر سوخت قاچاق، کشف شد
کشف 5100 لیتر سوخت قاچاق توسط پلیس آگاهی اردستان
آفتاب نو آتش سوزی پارک ملی کرخه؛ 65 هکتار از جنگل های کرخه در آتش سوخت
اداره اتباع ایران باعث سوخت شدن سهمیه المپیک ورزشکار افغانستانی شد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 تیر 1403 ساعت 23:002024-07-09اقتصادي

محموله سوخت قاچاق در سردشت متوقف شد


مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: محموله سوخت قاچاق در سردشت متوقف و فرد متخلف به پرداخت 408 میلیون ریال جریمه محکوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین نجف زاده در این خصوص اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان سردشت سوخت قاچاق را در بازرسی از یک دستگاه وانت کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: پرونده قاچاق 450 لیتر سوخت از نوع نفت گاز به ارزش 136 میلیون ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سردشت رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده متخلف را به پرداخت 272 میلیون ریال جریمه نقدی معادل 2 برابر ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

وی افزود: شعبه همچنین حکم به پرداخت 136 میلیون ریال بابت حمل کالای قاچاق صادر و در مجموع متخلف را به پرداخت 408 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.


برچسب ها: تعزیرات حکومتی - مدیرکل تعزیرات حکومتی - سوخت قاچاق - تعزیرات - آذربایجان غربی - مدیرکل تعزیرات - شهرستان سردشت
آخرین اخبار سرویس:

محموله سوخت قاچاق در سردشت متوقف شد

محموله سوخت قاچاق در سردشت متوقف شد